by amanda

| Vardag
I förrgår så träffade jag Hanna, David och Alex. Vi åt på donken, chillade hemma hos mig och så. På kvällen drog jag och David hem till Julia och där var även Olivia. David drog hem och jag sov där med de. Det var super mysigt, vi hade en riktig deep talk kväll och somnade runt 6 på morgonen. Igår så drog vi in till stan och träffade sedan Emelie. Imorse åkte jag till landet, jobbade i några timmar och sen var jag med Matilda. Ikväll är jag galet trött så jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på film. Puss&Kram
madde!

sv; okej mysigt! jag har varit i kyrkan från 9 till ungefär halv 4 och haft övning till konfirmationen imorgon. sen har jag bara tagit det lugnt:)

LINNEA

sv; hehe yep :)
allt bra då amanda?<3

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

En bra film är ju aldrig fel! =)

nicole kestola

åhh, jorgubbar :DDDD

skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en foto tävling där man kan vinna en systemkamera, och det vill jag hemskt gärna eftersom jag inte har någon, och att fota är något av det bästa jag vet! Jag ligger på plats 2,3 och 4 i tävlingen och jag skulle verkligen bli hemskt glad om jag vann. det skulle betyda allt för mig! allt du behöver göra är att rösta, skriva i din mail och aktivera din/dina röster på din mail. Sedan kan du skriva en kommentar att du röstat så länkar jag dig! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-och-bli-lankad.html#comment du behöver absolut inte göra det men du skulle göra mig galet glad,och du får en bild + länk på min blogg. Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt! obs, glöm inte att gå in på din mail och aktivera din/dina röster! kram finis <3

anna

ja verkligen :D

åh va gott me jordgubbar

Sandra

sv: hehe ja :)

vad har du för planer för idag?

LINN

jag vakna precis och ska snart äta frullis! själv då? :D

LINNEA

sv; de är bra :D jkram

Andréa

Ser gott ut :D

julia

sv: äter frukost,haha själv?:)<3

Åh, vad gott!

elsa:D

åå jag älskar jordgubbar!:)
Vad gör du?:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ååh jordgubbar :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hihi tack :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Visst är dem? :D Gillar de starkt, och man kan aldrig få för mycket av smycken :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag med, mums så himla gott :D

FlizanLizan

sv: jag svarar på kommentarer sj? :P

sandra

gott med jordgubbar :)

Ina♥

Varsågod :D<3

Petra

allt bra med dig i dag? Har bytt bloggadress

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Örhänge är mitt favoritsmycke :D ditt då?

madde!

sv; okej,gjorde du det?:)

Petra

sv ja har raderat den andra

Petra

märkligt

Petra

sv okej vad bra tkr det var märligt med att kommentera i rutan det liksom inte kom fram men nu funkar det

Petra

sv japp vad görs?

Petra

trevligt :) inte så mkt kolla lite på olika hemsidor med klänningar är ute efter en studentklänning till nästa år då jag ta studenten. och inne på fb

madde!

sv; jag undrade om du konfirmerade dig:)
tack så mycket;D

sofia

jodå, ganska skönt å har rummet där :D

fotoquie.blogg.se

Åh, gott! :)

kaffehörnan

Vad mysigt du haft de

Petra

sv jag kollar bara vilka sidor som verka vara till studenten

madde!

sv; okej! varför inte?;/

Petra

sv japp när skolan dra igång så ska jag och några i min klass prova studentmössor och det har gått riktigt fort nu börjar redan mitt sista år det e 4 års utbildning där jag går

Petra

sv jg går i särskola och det 1 år extra

sv: allt bra med dig då? ;D

Petra

Sv mm okej bra

Petra

Sv: går hotell och resturang

Petra

Sv konstigt har skrivt rädd adress. Vilken klass går du i?

sofia

jadå :D <3

Petra

Sv spännandet vilket program?

Ina♥

Javisst :D men jag åt inte någon! ;) <3

Petra

Sv trevligt

kaffehörnan

Skönt
Ja den var supergod fika

Ina♥

Jag var inte hungrig :)<3

sofia

hihi jaa :D <3

sv: härligt! allt är bara bra med mig :)

sofia

vad ska du göra imorron då? :D <3

Ina♥

Yess :D <3 vad gör du?

Petra

sv önskar dig lycka till med skolan :)

a

mysigt :D ne min dag har varit lugn :)

åh då är vi två :D! dock så ska ja nog införskaffa mig ett stativ för vill ta massa "hälla vatten i glas bilder" och lite svårt å göra utan 5 händer :P

elsa:D

Hahah håller med!:)<3

elsa:D

jaa!:)
vad gör du?:D

Petra

sv tack:) Haft en trevlig kväll?

Ina♥

Roligt :D vad står dh för då? ;)<3

Ina♥

Nääe försöker få min bästis att må bra :)<3

Petra

sv okej ajdå hoppas det går över sene fter du har sovit. <ja min har varit ganska bra är inte jätte pigg idag har ont i halsen.

elsa:D

lyssnar på musik!:)<3

Petra

sv: Japp tack så mkt :)

Ina♥

Jaha härligt :) något du följer ? ;)

Nääe eller lite :p <3

Ina♥

Jaha något du följer eller? ;)

Det går sådär.. Hennes typ kille är awkward asso ^^<3

myrins - fotoblogg

guuud vad gott!

tereseflinth - fotoblogg

Åååh gud vad gott!

tereseflinth - fotoblogg

sv; Åh vad mysigt! Ska.. Jag vet inte faktiskt.. Jo ska träffa en kompis, sen vet jag inte riktigt :)

fanny - Photography

Jordgubbar <3

anna

haha vilken snäll pappa du har :D hade ja frågat min hade han börjat å ifrågasätta om de hade blivit en bra bild osv :P

Ellen

Mums! Vad blev det för film? :)

Karolina

Det pågår just nu en tävling där du kan vinna ditt egendesignade iPhoneskal i min blogg, det vill du väl inte missa?! Superenkla regler dessutom, skulle vara kul ifall du ville vara med. :) Kram

http://bykarolinaa.blogg.se/2012/august/tavling-designa-ditt-eget-iphoneskal.html

S♥

Åh vad gott med jorgubbar :)

sv; så lite så! :)

hanna ♡

förlåt för väldigt sent svar, har mått dåligt och varit borta ett tag, nu mår jag bättre och jag är tillbaka på bloggen igen :)

Hur är det med dig? :D

FlizanLizan

sv: aha okej :D

Petra

åh vad gott med jordgubbar :)

Malin

Åh vad gott med jorgubbar :D Love it

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: