by amanda

| Vardag
Bowling träningen gick väl inte speciellt bra. Jag hade glömt bort jätte mycket som jag behöver komma ihåg för att få mitt spel att gå ihop, så nu funderar jag på att börja på privat lektioner igen men måste prioritera skolan först. Efter träningen träffade jag Julia, Elin, Filippa och Olivia. Elin drog och så träffade vi Svante, Jacob och Philip. Vi åkte till Gamla stan och tog en promenad. Runt halv 12 träffade jag Madde så satt med henne och Svante och pratade ett tag innan jag gick hem.
 
Idag åkte jag och Madde till Farsta centrum, lunchade och jag fick med mig ett par nya jeans hem. Vi hälsade även på Emelie och Isabella. Ikväll ska jag, Filippa, Julia och Olivia ha film och mys kväll hemma hos mig. Puss på er!
LINN

tack :D
alltså, jackan<3

LINN

den är snygg!

Anna med A

vad gör du?:)

tereseflinth - fotoblogg

love till den där jackan!

sv; Åh vad mys!

Aw taaack!

finis!

anna

va är roligast att ta kort på?

Alice & Nora

SV: Vadårå, har vi gjort något bloglovinbyte med dig någongång? :-)

anna

ja vekrligen :D

håller faktiskt med dig där,människor å natur åh vatten de är liksom underbart att fotografera :D

Emma Lannebrink

sv: yes, det gör jag :)

malin åsenlund

sv: Hejsan, ja, det gör jag :)

sv; aw tack :) <3

Alice & Nora

SV: jorå men vi följer dig såg jag nu! :-)

BATT

tack finis! <3

NICOLE

Har du tränat bowling? :) de är kul :D
SV; förstår det :D

Diman Dilir

snygg!

Anonym

Jag har lagt upp två videos där jag svarar på 40 skönhetsfrågor, du kanske vill kolla? bara att klicka här isf! :)

http://evelinaelisabet.blogg.se/?tmp=17104034

Ellen

Vad kostade jackan och var köpte du den? :)

Ina♥

Hehe vi var oxå i Gamla stan, jag och min kille och min bästavän idag :D <3

madde!

sv; ja!
gjort ikväll då?:)

F O T O S B

Ha en bra kväll! :)

' elin - wild, young, and free.

sv ; hihi jajjamen! :D

sofia

har just kommit in efter en roligt kväll med brudarna mina, dusj? :D <3

tereseflinth - fotoblogg

sv, Hihi :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack :)
Ha en trevlig helg! ^^
Kram

kaffehörnan

Tack för berömmet

PETRA

sv ok

elsa:D

samma här!:)
Gud vilken härligt jacka!:D

Alice - bilderbyalice

Hejhej, nu är vinnaren av valfritt smycke utsedd, kika in och kolla om det blev du här: http://bilderbyalice.se/2012/august/vinnaren-av-valfritt-smycke.html#comment
Ha en bra dag!

Emmelie

Sv: Jajemen jag följer dig !! :) tar aldrig bort dom jag lägger till! Jag är bara inte så dukig på att vara så aktiv där ! och uppdateringen har varit lite kass de senaste! Ha nu en bra lördag :)

Du och jag ska bowla någon dag, så ska du lära mig hur man gör! Sen ska vi ta med min pojkvän på bowling och BÅDA vinna över honom, haha :D

Han vinner alltid :P

Ulrika - Moving to California

Snygg outfit!

Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Det gör jag! Har bara inte hunnit med bloglovin på ett tag :(

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin du är:)

Anna med A

Samma här :)

Johanna :)

Allt bra? :)

Sanna

Sv: jag följer dig fortfarande! :)

FlizanLizan

sv: händer idag?`:D

Ina♥

Ja, kul äre men asså det är mycket folk! :)<3

kaffehörnan

Jo så enkla metoder att berätta om sin blogg
Sen är de ju inte säkert att man besöker

Ping Lowhngren

jao ;)

Ellen

sv: Okej, sjukt fin :)

Lollyz

fin blogg och fin bild ha en bra eftermidag!

Michelle W- Y O L O

Händer idag ?

ella

- okej, svarar på kommentarer! :)
allt bra?

Caroline ♥

sv; haha allt bra då?

DIANA ÖSTERBERG

snygg skinnjacka! köpt vart? :)

Anonym

ja det gör jag! :)

madde!

sv; okej härligt! jag såg på film och bara tog det lugnt:)

BATT

sv hihi <333

My

tack dsm!

Sojka

Ja klart jag följer dig! :)

Linzie Neon

Hej! Ursäkta det sega svaret, jag har varit på öland och haft såå segt internet. Haha.
Men ja, jag följer fortfarnade dig på bloglovin! ^^ <3

Patrizia B

Fin bild! :) Ha en bra dag!
Kram!

kärlek till jackan!
sv; ja jag följer dig fortfarande, följer du mig ?

Anna

Härligt <3 NU är jag frisk :) Vad hittar du på?

Hanna Pettersson

Nu har vinnarna utsetts till veckans awesome! Blev det du? Checka in och kolla!
Om det inte blev du, anmäl dig gärna igen vettja! :) kram!

Länk: http://ssuddet.blogg.se/2012/august/glomde-lagga-upp-de-forra-sondagen-198-2012.html#comment

julia

sv: eller hur!

haft en trevlig helg hoppas jag?:)

LINN

var så lite så ;D

Daniella Book

Ja det var otroligt kul faktiskt!:D

elin stridh

haha de paj :D

Ina♥

Självklart har vi inte gjort slut x) det står ju i inlägget hur mycket jag älskar han jööö ;)

Nääe men han bor i Sundsvall, jag i Stockholm-Tyresö. 37 mil bort ifrån varann.. Att vi inte kan träffas så mycket. Vi träffades för första gången i måndags och sen har han bott hos mig hela veckan ut och åkte hem idag :/ nu måste jag vänta till v. 42 eller v. 45 innan jag åker upp till han för tre dagar :/

sofia

jadå, när börjar du skolan? :D <3

Ina♥

I know, rubriken lockar läsare ;) det är det. Då blir folk nyfikna och måste veta ifall man dumpat eller inte ^^ tadaa!

Aa det är inte kul :( vill träffa han åtminstone två gånger i veckan! :( <3

elin stridh

ja visst är den :D

elin stridh

ja jag följer dig :)

följer inte du mig längre?

elin stridh

låter bra det! :)

elin stridh

ja verkligen!

therese

sv: jo, jag följer dig än :D

Beatrice

Heeej, ja de gör jag, började även nu följa dig på min privata bloglovin. Använder knappt min öppna lovin, så nu har jag dig hela tiden med på mobilen!
Har haft ett uppehåll från allt som har med bloggen att göra ett tag, nu svarar jag mesta dels bara på kommentarer bloggar inget nästan!
sj då? kram

Ping Lowhngren

lite haha xD

Beatrice

Såg nu att du inte följer mig på instagram längre ? :O hur kommer det sig ?
jag följer ju dig där oxå!

sofia

okejj, den 27 :)

Jodå de gör jag :D <3

Ulrika - Moving to California

japp jag följer dig :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Tack så mycket!

Anonym

min fb alla vän befrågningar besvaras

http://www.facebook.com/moa.lundgren.3

min gilla sida

http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

min nya blogg

http://ghgumman.blogg.se/



sprid till alla ni känner och ps gillar ni

skitarg, dynazty eller neverstore eller något inom rock metal punk köp järna min tidning

där jag interviewat band 16 interviewer i varige tidning

100 interviewer har jag gjort hör av er om intrse för tidningen

det är många kända band som jag interviewat sprid ryktet vidare är ni snälla tack för mig

ANGELICA.BLOGG.SE

snygg jacka :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: