Berlin 2012, del 3

| Resor
Elin

Kenzas jacka, är den skön?

Isabelle<3

Kolla gärna in min blogg! :D
Kram
http://nattstad.se/isabellealberti

jusian

heej, söt du är och fin blogg, det skulle vara jätte kul ifall du gick in på min blogg och slängde någon kommentar :D

Emmy

sv: ja :)

Jessica

sv, Tack! :D

jättefina bilder!

sv: verkligen :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE

Wow, jag typ dog på första bilden :D Mums!

ANGELICA.BLOGG.SE

mumsig all mat såg ut också, haha nu blev jag hungrig :O

ELIN CECILIA

tack! :D

Anonym

sv. Visst är det :)

evelina, emilia

jätte fin blogg! :)
fråga gärna nått på vår frågestund :) http://poniiriders.blogg.se/2012/august/fragestund.html#comment :)

kram<3

Michelle W - y o l o

Fina bilder !

MOAA

HÄRLIGA BILDER

FlizanLizan

sv: tack, fast det gick inte så bra haha :P

annie

Hej! Nu har jag dragit igång med en frågestund, där jag lottar ut en som får en länk bland de som frågar! Gå gärna in och fråga något :)
kram!

direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2012/september/vinnaren-fragestund.html#comment

♫♪ sandra T

mysigt :)

Anonym

sv. Tack :)

Emmy

sv: har mest bara tagit de lugnt sj? :)

Anna med A

Visst är den :)

Issa

fina bilder ^^

LINNEA GULLARBERGS

härliga bilder :)

Elin

:) allt bra?

sv; så lite så :) <3

Emmy

sv: okej har de gått bra? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; härligt!

sv; tack vännen! <3

Emmy

sv: härligt :)

sv; hihi <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Visst är dem!

sv; typ storstädat rummet, tvättat hårförlängningen, försökt välja kläder till skolfotograferingen men jag hittade inget.. Även fast jag har 2 proppfulla garderober. typiskt tjejer :p själv? :) <3

Frida G

SV: härligt! jo jag med :)

sv: la upp en sån för lääängesen, men minns inte när.. så jag vet inte vartifrån jag ska leta. men jag har rätt långt hår utan hårförlängning också :) <3

Anna med A

Har haft en jobbig vecka och sen fick jag reda på lite saker och mådde bara super dåligt. men det blir bättre :)

Emmy

sv: tack vännen!<3

LindaViola - mamma till två!

sv; hihi, tack :)

sv: haha :') <3

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: DU är fin :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Fick ni smaka av den chokladen? :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Rösta på mig här; http://www.nattstad.se/cecilianicole?cat=79110 :)

sv: mitt hår slutar lite längre ner än till brösten typ. och löshåret slutar vid svanskotan. så det fattas endån ca 15-20 cm. därför har jag hårförlängning :p <3

Anonym

sv. :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack fina du :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: jo, men jag förlorade :( vann EN serie iaf :D fick en strike ;)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Åh, vad synd! Jag hade lätt köpt :D tror jag, haha

Anna med A

Tack:)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: men precis, vi får ta en fika och lite bowling någon dag du och jag :D

E L I N F E L I C I A S

härliga bilder!

elin

planer inför imorgon?

P

Fiin blogg!

Allt bra? :)

Mathilda

Fina bilder, allt bra? :)

SVAR: Vi får hitta någon bra dag :D

Becka [fotoblogg]

Så fina bilder, & så fin header du har! :)

Anna med A

Tack så mycket, men det är väldigt komplicerat och orkar inte just nu bara

Anna med A

fina bilder!

SVAR: tror inte det :O ska lägga till dig :D

LindaViola - mamma till två!

sv, :)

SVAR: yes, allltid bra att ha :D

josefine

Fin blogg :)

Anonym

sv. tack :)

Elin

Inga planer.

- elin

åh vad gott med all den där chokladen!

sv; tack finis!

- elin

sv; hah :)

Dom var gudomligt goda!

josefine

Tack :)
Haft en bra dag ?

Filippa

Sjukt grym blogg!
Vad händer annars i helgen? :)
Kram! <3

- elin

sv; Det beror ju på vilka slags du gör :) Det som är svårt är ju att lyckas med frostingen och dekorationen :)

SVAR: Absolut, blir perfekt :D

- elin

sv; Nä, jag troddet det var sjukt svårt innan jag börja :)

- elin

sv; Men nör man väl gjort det några gånger så äre inte det :)

Emelie

Åh vad gott allt ser ut att vara!

Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

Åh, fina bilder:D

M I C H A E L A

Blir inte alls läskad av den översta bilden...

Kulan

Har du fraser som du säger ofta eller hör ofta?

ingalinn

Gillade linnet på sista bilden, vars är det köpt?:)

ingalinn

Sv: Heh!:)

eallo - mode, träning&hälsa

tackar :)

tusse

Härliga bilder! :D

kaffehörnan

Riktigt fina bilder

Inga-Linn

Sv: Ja, det är dom:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: