Hjälp mig!

| Vardag
Jag vill färga håret men vet inte vilken färg! Vad tycker ni?!


svart ?


Ljus brunt?


rött brunt?


mörkt brunt?
Hanna Håkansson [ Foto ]

inegt planerat, sj? :D

Cajsa

hehe jo ska göra det också men ska bli tröt först..xD

Hanna Håkansson [ Foto ]

aha va kul :)

röbrunt :)

therese

rött brunt är otroligt fint! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

lugtn :)

Cajsa

håller fortfarande på att tänka vänta lite..xD

therese

fast du är fin i alla såklart :) men jag gillar rött:D

Cajsa

säger nog med röda nyanser men itne så där rött. :)



sv. hehe tackar..xD

sabina

vsg :)

lite rött kanske? :) säger jag som är galen i rött:P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

röttbrunt :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi okej :D

sofia

jadåå :D <3

therese

jaa :D

Cecilia kusin

Det första är fett kattigt! As snyggt när du är mörkhårig ;)

Cajsa

eller som du har nu. antingen eller. :P

Anonym

Veckansblogg är nu avslutad. Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/15-april-2012-veckansblogg.html#comment

Ina♥

svart :D



ehm ja det går nog bra för mig hoppasjag :D <3

Cajsa

göres?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

Hoppas du fick en toppen vecka, och att den kommande veckan blir ännu bättre! :D

emma

God kväll! Hoppas du haft en bra helg :).

Just nu har jag frågestund i min blogg,

så du får gärna ställa en fråga eller två.

Cajsa

inget kollar bara runt lite. :)

Ina♥

Aa :D

sabina

vsg=)

sofia

ljusbrun lr mörkbrun :D <3

Cajsa

hehe ja jag hittar massa fina saker på ebay! :D det suger att man inte kan handla där bara. :(

sofia

jadåå :p <3

Anonym

Sv: bara bra här också!:)

Skulle bli glad om du frågade några frågor på frågestunden:D

Kram

sanashaba'

Skulle man se ditt ansikte på alla bilder tror jag det blir lättare, för då ser man vad du passar i haha!:)



sv: jag chattar lite med folk och sånt bara!:)

therese

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! :)

elin

dv: yes! haft en bra helg?

Cajsa

Va? ^^

elin

sv: hyesyes! ja tkr mörkbrun !

therese

tack :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yepp :D<3

Cajsa

Jaha haha jo man kan ju men det skäppas sällan till Sverige.

Patricia

sv: Tack snälla:)



Vilken är din originalfärg? På våren sommaren bleks ju håret rätt hårt i solen så jag tycker du ska välja en som är så nära din naturliga färg som vanligt. Sen kan du färga det "starkare" i höst.

Yuki Yoursic

Rödbrunt eller mörkbrunt ^^

alexandra

ljusbrunt med blonda slingor skulle vara fint på dej :-)

Hanna Håkansson [ Foto ]

mm :)

malin

allt va fint, men rödbrunt kanske :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack så mycket! :)



Tycker ljusbrun eller röd brun :) Fast du passade i alla färgerna! ^^

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Rött är snyggt! =) Själv är jag för feg!!! =)

elsa♥

röbrunt!:D<3

Daniella - 12 - Mode & vardag

Åh vilken fin blogg du har!

Har du haft en bra start på veckan? :)

Max Larsson

Ljus brunt eller mörkbrunt :-)

Patricia♡

Men då tycker jag du ska ha de ljusbrunt i sommar, kanske med ljusa slingor? Och sedan kan du typ göra det rödbrunt i höst:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

dsm du :)

Lina S

Ljusbrunt kanske :)

Cajsa

god morgon allt väl?

Bella Davis - MODELL BLOGG

castingar som gäller i veckan :) vad ska du hitta på? kram

emma

Hej!

Allt bra?

Hoppas du kommer få en toppendag :D

Isabella

sv; Ska bara vara hemma för är sjuk :(

sabina

dricker kaffe, försöker vakna :P du?

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

svart!:))



Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på jenny så kommer jag upp,

det går super snabbt och kulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack!

Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram

sara

brun rött :)

MICHAELA - FOTO

Sv: Vad bra! :)

Jo, med mig är det jättebra.

Haft en bra helg? :)

Persson

Ljusbrunt! :)

emma

dagens planer då?

Angie Obell

hehe okej :)

Carolina - Beridare på stall Assla

Jag tycker rödbrunt är fint :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: allt bra idag? :D

Johanna

Svar : hihi <3

Beatrice Jakobsson (foto)

röttbrunt var as snyggt! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg!

Önskar dig en toppen måndag! :D

Gabbi VARDAG/ONE DIRECTION

Sv: Idag ska jag plugga, själv då?:D

nettez

Hejsan, allt bra? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

tack dsm :D<3

ping lowhngren

;DD

emma

vad gör du?

LINNEA

rött brunt lätt!<3

emma

vad pluggar du på?

jaG Pratar i tfn :)

Daniella - 12 - Mode & vardag

SVAR: Varsågod och tack!

Jodå, helt okej start faktiskt :D vad görs?..

Hanna Håkansson [ Foto ]

åt nyss, sj? :D

Daniella - 12 - Mode & vardag

SVAR: Jag svarar på kommentarer :D

Vad händer ikväll?..

moufieeh ♥

svart eller mörkbrunt :)

moufieeh ♥

Hej! :)

kul att du var med i Dagens blogg hos mig, nu är vinnarna och en ny omgång uppe! kolla om det blev du och anmäl dig gärna igen! :)

http://moufieeh.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-2.html#comment

kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)

Ina♥

Haha aa det är den :D <3

Anonym

Ljusbrun med blonda slingor sjukt snyggt på sommaren!

Ina♥

Gick det bra i skolan idag? :) <3

Daniella - 12 - Mode & vardag

SVAR: Förbereda inför morgondagen :)

allt bra?

kaffehörnan

Fina bilder, hoppas du mår bra

Ina♥

Dumpade mig, skapar rykten om mig och en sådan skitunge, troru man vill ha tillbaka han då? :) <3

Ina♥

Haha jag vänne. Han är störd i huvudet xD <33

EMMAS!

tyckte det var fint när du hade typ slingor :D

julia

rött brunt eller mörkbrunt!! love you babe, btw så är du snygg i allt ;)

Carmen Mathilde

jag tycker något åt det ljusare hållet, det är ju roligt till sommaren. =D

kaffehörnan

Föresten din rosa tröja är så på



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: