by amanda

| Outfits
Jag vann dagens blogg här!

Idag blev jag väckt tidigt som vanligt. Vi städade igenom hela stugan och sedan bar det av hem. Vi kom hem för en liten stund sedan och jag har precis duschat. Om ca 10 min börjar Gossip Girl som jag bara måste se! Det har varit uppehåll så länge och jag har hållt på att längta ihjäl mig! Vi hörs kanske mer ikväll. Puss&Kram
e

fin header!

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Finns ju tidningar som man lär sig mer på. det är mycket blogg saker och vad som är bra att ha för objektiv! :)

Anonym

Allt bra med dig? :)

ebba<33

sjukt fin header du har! :D

F R I D A ||fotoblogg||

- jaa :)

danten89

Haft en bra helg=)?

LINNEA

så lite hihi1!! :D

tack själv för att jag fick en länk sötan!<3

Cajsa

hehehe jajamänsan.. ^^

kan du hjälpa mig med vad jag ska göra med min design? :)

SANDRA DAGH

Jadå, men vad gör du? :)

Max Larsson

Den vackraste personen på bilden där :-*

karolinajonsson

Ja nu räcker det!

F R I D A ||fotoblogg||

ja, eller hur! blä

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Isabella

sv; Bara bra :)

Cajsa

hehe ok tack för din åsikt söt! :D

ebba<33

tack ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: helt okej, du då? :)

emma

alldeles för bra :) di?

Isabella

sv, Ja :)

Jätte fin design du har :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :)

sV: :)

Cajsa

göres då?

Ina♥

Åh vad fint det där var då :O

Ehm jo det är kul, men snacka om att jag är alldeles slut nu xD

Cajsa

hehehe jaså? xD nice!

jag kollar på tv. eller ja just nu satte jag mig vid bloggen..inge bra på tv för tillfället. :P väntar på att partaj ska börja.. :P

emma

händer de npt kul i veckan då?

Ina♥

Asså din outfit :) <3

elsa!

snyggt!

Jo det är toppen!:D<3

F R I D A ||fotoblogg||

- vad gör du då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inget speciellt, du då? :)

Cajsa

nä ska tillbaka till tvn ett tag nu.. ^^

Liza★

sv; Okej hur var de i fjällen då? :D

Inte så mycket faktiskt.



Ska du göra något speciellt i veckan? :)

emma

imån ska jag ta de lugnt, tisdag sla jag umgås med en kompis o vi ska baka tror jag :P sen är de ju påsk :D då blir de bil elmia i jkpg hela helgen :P

elsa!

så lite så!:D

händer senare då?

Ska du se något pogram?:D

Cajsa

självklart blev det reklam..xD

MICHAELA - FOTO

Du har gjort om bloggen ser jag, skit snyggt!



sv: Vad bra! Det är bra här med. Haft en bra helg? :)

Ina♥

Varsågod ! :)

F R I D A ||fotoblogg||

- okey, tittar på tv o svarar på kommentarer :)

Louise - Fotoblogg

Fin blogg! :)

Ha en bra kväll !

Cajsa

hahaha ja fast nu börjar det igen. xD

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

emma

är inte roligt att baka själv :P

elsa!

japp jag ska se big brother!:D<3

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra!

min helg har bra!

GJort någopt speciellt? :D

F R I D A ||fotoblogg||

- kontoret ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skönt att vara hemma? :)

Cajsa

suite life on deck! :D hehehehe..xD

Louise - Fotoblogg

sv: jaa :)

Gör du länkbyte ?

emma

precis , allrså inte roligt att baka själv ;)

F R I D A ||fotoblogg||

- jadå :)

vad ska du göra imorgon då?

MICHAELA - FOTO

sv: vad roligt! Jag har varit med min pojkvän :D

Ina♥

Hehe tack sötnosen :D <3

elsa!

japp!:D<3

Louise - Fotoblogg

sv: Ska vi göra ett länkbyte ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vad bra :D!

elsa!

duär sööt!<3

emma

jäklar så trött jag blev :O

Cajsa

hehehehe...xD

F R I D A ||fotoblogg||

- okej, trevligt :)

skola och sen träning!

Ina♥

Hehe :)

Angie Obell

snyggt1

Louise - Fotoblogg

sv: Länkar dig nu :)

elsa!

så lite så söötis!:D<3

F R I D A ||fotoblogg||

- handboll & fotboll :)

Cajsa

jo tack bara bra men mår lite illa..xD hehe. själv?

emma

vart bor du?

j u l i a 's foto

Är det bra med dig idag? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. nej, går sista dagen på onsdag :) du då?

Isabella

sv; Tack ;)

elsa!

Nej!:(

Jag går Mån och tis sen har jag lov!:D

Louise - Fotoblogg

sv: okej :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, härligt? :)

emma

kul?

ödeshög, men kommer ifrån småland :D

Isabella

sv, Ska du göra något roligt denna veckan då?

elsa!

yees!:)

Ska bli jätteskönt!<3

Isabella

sv; Gud vad kul! :)

Kompisar, träning och cup :)

Ina♥

Skolan tråkigt nog, åker till örebro, ska träffa min brorsdotter och min vän från fosterfamilj (inte träffat han sen maj förra året :( ) och sedan vara med min älskling :D självdå?

Ina♥

Aa det kan man säga :(

Aha :D najs ju!!<3

Ina♥

Hehe :) <3

jättefin blogg å header :D hur är läget med dig?

H J J O N S S O N

Hej!



Jag vill bara tala om att jaghar en tävling som pågår i min blogg, det är alltså första gången för mig som ha tävling i min blogg. Jag hoppas att du vill delta med i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. <3

Patricia♔

Hoppas du hade en fin helg:)

batts

fin design!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: