Victoria's secret

| Inspiration


MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR

- ja har du varit där? :)

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

beccis

hejhej! hoppas du får en bra start på den här veckan :)

sv: jodå, men jag vet bara inte vad jag ska skriva ;D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

snyggt

inte mycke alls sj?;)

Sasha

Älskar victoria secret kläderna :D

MADDES

Jag hade en riktigt bra helg. Hur mår du idag?

Sandra T ♫♪

fint!

Jessica

Jaa, det var de verkligen :D

Malin

Ursäkta att jag är lite sen med att avsluta dagens blogg, men nu har jag gjort det så gå in och kolla vilka som vann och anmäl dig igen. Här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/mandagens-blogg-ny-omgang.html så du slipper leta efter inlägge :)

johanna

Halloj!:)

nu blev det ännu ett sent svar, jag lovade att dra igång bloggen för ca 1 vecka sedan(höll inte det löftet) men nu ska jag försöka en gång till, jag saknar alla söta bloggläsare & fina kommentarer, ni förgyller ju min dag!:)

Kan inte lova att det blir världens bästa uppdatering nu då det är skola osv, men jag ska göra vad jag kan för att hålla bloggen flytande!:)

Hoppas ni fortsätter kika in trots alla oförberedda uppehåll..

kramkram!:)

a'photography (y

svar okej, nej inte så mycket.

HANNAH / SPOINK

Nu har jag presenterat vinnaren av kvällens blogg så kika in och se ifall det blev du ! Om inte anmäl dig gärna igen! :d



Hoppas allt är bra med dig annars? :D

L I S A ♥ 12 år - Foto & vardag!

Goddag!

Nu har jag valt ut vinnarna i Veckans blogg, kika in om du är en av dom!



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/september/veckans-bloggar-ny-omgang-v36.html



Om inte...? anmäl dig igen :)



/LISA♥

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Gabbe

sv tack ^^

Sara - F O T O

sv:Kul att höra, min var underbar (:

aaww

kom precis hem:) sjj?

caroline

sv: tittade på tretton, gott! :D

wilmaaa

wallander vare, som var sämst..<3

sandra

snygga grejer!

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: hihi :)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

jaa!

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: ååh, tackar! :D

sofia

jaddåå! :D <3

Daniella Fagerberg

Åh vad söt den tredje bilden va, den rosa :O =D

Alva

Allt bra med dig?

kram!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: ser på idol :D

Sasha

Sv; JA hemmagjord pizza är sjukt gott :D

Max Larsson

Jag gillar den stilen du kollar på ;-)

Linnea

fint :)

Anonym

älskar VS ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: