Taaage här!!

| gästblogg
Tjuu där alla amandas blogg läsare hoppas ni har fett ruwligt vi har tjock med kul!!! Vi är hemma hos hanna, ni vet hon seeexiga! Vi ska göra makaroner feta gott alltså... Nu har typ alla dragit härifrån men vi tuffingar stannar kvar, Hanna och Annie kommer tillbaka snart då ska vi festa loss riktigt jävla HHHHHÅÅÅÅÅRRRRRTTTTT!!! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll alla söta och sexiga bloggläsare ni fula, FUCK YOU!!!

Peace Tage!! <3
SAGA

Vet inte riktigt. Men ordet sötnos låter bara så fjantigt.. Tex om en kille säger det, så blir jag typ äcklad på nått sätt eller så tycker jag det låter fjantigt, hahah jag är inte udda, jag vet :D

Johanna

Svar : Hihi sötis!! <3

MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Vad ska du göra idag? :)

a'photography (y

Vinnaren från veckans blogg är nu ute!

Kolla om det var du, anmäl dig igen & lägg till mig på bloglovin om du vill ha större chans!



http://amandape.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-anmal-dig-1.html#comment

sandra

- allt bra idag? :P

Enya♥

Sv; Härligt! samma här! :)



Svara gärna på frågan i min blogg! :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

caroline

sv: tack för frågan, svaren kommer antagligen upp idag! :D

sv: :)

sv: Hoppas du får en bra dag!

Malin (L)

Ellerhuuuur! Den är toknygg verkligen..



hoppas du får en bra dag! =) pösss

elsa!!<3

varse!!<3

Amanda & Elin

Allt bra med dig? :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Är du lätt att få ut på en dejt?

Du kan svara på denna frågan på min VECKANS FRÅGA på min blogg. :) Skulle vara roligt att veta vad som lockar mest hos en tjej samt killar. Så detta är ingen fråga jag vill ha personligen av dig. Det är ett litet test för att se vilket metod som kan göra det lättare för andra personer i samhället. :)

Hoppas du får en fin dag iaf. :)

LÄNK:

http://xtio.nu/2011/september/veckans-fraga.html

Anna med A

ska äta :)

Nathalie

hur är läget idag?:D

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Felicia♥

Sv: joau :D

Allt bra då^^?

kram♥

M*

- :)!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Samma här :D

kimiees

hej! jag hittade en gammal kommentar från dig på min blogg och blev jätteglad eftersom jag lämnade bloggvärlden för ett tag. Tråkigt, men nu är jag tillbaka igen! :D vore superkul om du ville kika in hos mig igen :) puss o kram från Kim!

Sara - Only me

sv :D

görs?

MADDES

Igår hade jag fredagsmys med killen. Gör du nu?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV: :D!

allt bra?:)

Bella

super kul :) har du för planer för dagen då? kram bella :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

haha!

Gabbe

sv hhehe =D

jessica

sv:hihi:d

Blerina MUQA

aahdå! haft en bra helg? :)

Blerina MUQA

jo det är bra med mig hehe :) haft en bra helg? :D

ida

Nu har du chansen att få designa ditt alldeles egna drömplagg för att få det sytt och skickat hem gratis!

kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: