kvällens outfit

| Outfits
Okej, jag är så jäkla uttråkad så det finns inte! Idag har jag duschat, rakat benen, målat tå och fingernaglar, lyssnat på musik och ätit. Så har min dag sett ut. Till en början skönt, men inte längre. Ska ut ikväll och träffa massor. Vi ska nog till Savannen. Men alla är sååå sega. Aja, får se om jag sover hemma. Ha en bra kväll, puss ♥

linne från h&m.
kofta från ginatricot.
jeans från g-star.
JOSEFINE CHRISTANSSON

Snyggt!



SVAR; tack så mycket :)

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: photoshop ;)

Anonym

Ny tävling på bloggen!

Nu tävlar jag ut en rouge från maybelline,

räcker med att skriva en kommentar att du är med!



Lycka till!



För att aldrig missa en tävling, gilla mig på facebook.

Sök på natalies.se



PussKram /natalie

Enya♥

Sv; okej! :D ne träna typ bara :)

Alva

Vilken fin outfit!

Allt är toppen med mig med! Hur är vädret då?

Anonym

Hej!



Jag mejlar dig angående detta! Kramar!

sofia

Hihi!

Ingen orsak! Tack <3

aww

tack<3 fin outfit!

a'photography (y

jätte fin blogg! följa varann via bloglovin?

jr

Okej hemma och helt slut!

Louise

härligt :) helt okej med mig :)

så va har du för dig då? :)

' d anni

- aha okej vad kul :)

Igår var jag på fest o idag har jag bara tagit det lungt o de gör jag förmodligen göra resten av kvällen med.

sandra

sv: jodå det är bra med mig med :D

alexandra | fotoblogg

snyggt!

ANNA'S FOTO

SV: tack! :)

sv: thanks! ;D

tack! Snygg outfit :D

lindafransson

snyggt linne :)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

min "syster" bor där :D haha

ronja

sv: tack :D

fin outfit!

jennifer / photography

Ja, dom är så fina så!

jessica

sv: varsegod:D

Jessica

Tack detsamma :D

amanda

kollar på film :)

Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

caroline

sött linne!

sv: okaj :)

LIENE

Jättefin outfit:)

Alice Herbst

Jättefint! :D

Sandra T ♫♪

fint!

EMMIE

Snyggt linne! :)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

vad bra :) Jodå förkyld o så bara, :) kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: