Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 2 är den sista filmen om Harry Potters äventyr och den direkta fortsättningen på ”Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1”.

Allt har lett fram till detta, den ödesmättade uppgörelsen mellan de goda och onda krafterna i magins värld. Ondskan finnsöverallt och ingen går längre säker men det kan bli Harry Potter som måste göra den största uppoffringen när han en sista gång ställs mot Lord Voldemort. Slutet är här.

Tryck här för att se trailern.

Efter att ha sett första delen blev man helt till sig när den slutade så spännande. Så har väntat på denna film. Har dock sett den ganska sent efter att den kom ut, men har väntat på att ha tid och att Carin som jag gick med skulle kunna. Jag är inte ett dugg besviken. När man fick reda på att det här var sista filmen och som det står ovan "slutet är här" blev man väldigt osäker. Men de fick verkligen till ett bra slut! Jag älskar hur alla ställde upp och offrade sig för Harry. För er som inte sett än, ni måste se!

Bild lånad från google
Felicia♥

Sv: (förlåt för sent svar♥)

Aha, ber om ursäkt för det ):



Men är aööt bra då?:]

kraam

Shue! Nu är vinnarna av dagens blogg uppe! Kika in och se om det var just du som vann!

Om du inte vann, eller vill tävla igen så kommer en ny dagens blogg-chans upp i morgon! :)



http://babustyle.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-dagens-blogg-139-11.html#comment

Anonym

haha ja men vilken ska man ta?

Blerina MUQA

förlåt för sent svar :( hur mår du?

Felicia

sv; langar du bild då? :)

sandra

Jag måste verkligen se den där filmen snart!

Clara

Fin blogg, allt bra? :)

Bella

med mig är det toppen :) har du för planer för dagen då? kram bella :)

JULIA - Fashion blogg

Har just nu en tävling där du kan vinna både halsband och örhängen med snygga höstlöv!



Direklänk http://juliaaahh.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-live-loud.html

karin ♡

allt bra med dig? :)

'

tack :D

johanna

hihih:d

Stina

Super fin blogg :D<3

Magda ♡

sv; okej, än så länge har jag i stort sett bara varit i skolan :)

Rafaela ♥

Sv: Bra! Arå, helt okej :D

thaipinnen

Den är grym !!!:D

Jessica

Härligt att höra! Jo, men det är bra här med :D

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Liza★

Händer det någonting speciellt i helgen? :)

Sandra T ♫♪

åh måste se den!

Sophie'

- härligt :)

jodå det är helt okej ^^ <3

tack amanda! <3

sv: Tack! ;D

sv: :)

Anonym

haha kommer inte ihåg :/

Clara

sv: Jo det är bra! :D

Anonym

tack :D

sv: :)

Sophie'

- ah :/

puss&kram <3

sofia

japp :D <3

Liza★

sv; aw tack! :)

KARIN ♡

sv: häääärligt!

inte så bra.. :/

Jessica

Jaa, det är de verkligen :D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Vad gör du ? :)

jenie

Håller med, 5/5! :D

Blerina MUQA

jo det är bra med mig! :D haft en bra början på dagen? :)

malin

sv: ja visst är dom! :)



Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-2.html#comment

kram

t h a i p i n n e n ♥

sv; blev sugen på att se dne igen t.o.m haha :D

Sara - Only me

dt e en bra film :d

sandra

sv: ja verkligen! :)

Louise

jag kollar på jag saknar dig :)

bella

vet inte riktigt tror jag har en ledig dag så något kul blir det väl :) kram bella :)

johanna

tjolahopp tjolahej!

Detta blir en väldigt opersonlig kommentar då jag skriver exakt samma sak till alla som kommenterat medan bloggen legat nere(hehe)

Så kul att (vissa av er) peppat mig till att börja blogga igen så ja - NU jävlar är jag tillbaka (igen)

puss & kram osvosvosvosv!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: