by amanda

| Vardag
Skoldagen idag var helt okej, ganska seg så det var skönt att sluta. Var med Annie och Hanna en stund innan jag mötte Cecilia. Mamma hämtade oss och skjutsade oss till bowlingen. Gick inte så bra och var trött så gav upp efter typ 20 min. Tog en dusch och hämtade våran kina mat. Efter vi ätit kollade jag på gårdagens avsnitt med idol, pluggade lite och chattade med en massa olika. Gör fortfarande det men ska röra mig mot sängen nu. Imorgon är det fredag, fan vad skönt! Denna vecka har gått foort :D Puss på er ♥

Och förra veckan när jag berättade för er att en överraskning kommer på fredag, den har kommit nu. Har fixat bilder och allt, men glömde de på datorn hos pappa så har de inte. Men de kommer upp så fort jag får tag i dom!
Max L

vad är det för överraskning ;)

sv: :)

Anonym

jo det är kanon!



hoppas du haft en fin dag=) natti

Jessica

Jo, men aboslut :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jaa :D

bella

härligt ochhöra :) händer ikväll då? kram bella :)

Gotlänning

allt bra idag ? :)

josefine

okej, äter frukost :)

Allt bra idag ?

SAndra

Idag ska jag och min kompis shoppa!! Sen ikväll blir det fest när karln är på lagkryssning!



Vad gör du?

Kram

HANNA

sv: aningen x)

Anonym

sv: okej ;)

Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Sophie'

- tack :D <3

Blerina MUQA

Förlåt för sent svar, men jag har inte haft så mycket tid på sistone.. Vad sägs om att starta om? Hur mår du? :D

Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

på söndag avslutas tävlingen där man kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears sam thennes nya parfym, var med om du inte redan är det! :D

Ha en bra fredag :)



ps. Jag har fler tävlingar igång på bloggen!

jessica

sv: jag med faktiskt:)

Anna med A

bio i kväll :)

du?

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

aha okeej, vilka var det som haffade er då? :/ kramar

Anonym

Hejsan, jag fick äran att köra en tävling där man vinner Reb'l Fleur by Rihanna, parfymen!

Storlek: 100 ml.

Den här parfymen har inte kommit än till sverige och den kostar runt 595,- , så få chansen och få

den här parfymen, och bli den första som har den av dina vänner och i svergie!

För att tävla så går du in på den här länken: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/september/utkast-sept-28-2011.html#comment

Lycka till och önskar värkligen att du är med på tävlingen, tack och ha en bra dag ! :D

Caroline

sv; så lite så :)

Jo jag med haha !

elinochamanda

sv: okejokej, :D inte så mkt här!

MADDES

söta ni är :)

Enya♥

Sv; allt är super :D själv?

FANNY (:

Är det bra med söta dig idag?:D<3

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

allt bra?:)

johanna

Var gärna med i dagens blogg:

http://jaxel.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

LIENE

Önskar dig en toppen helg!

SANNA

Hej Tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kramar

wilmaaa

vad gör du?:)

FlizanLizan

sv: jag spelar i trippel xxx ;)

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: