by amanda

| Vardag
Idag var jag hemma och bara tog det lugnt. Vid 17 mötte jag Anita inne i stan. Vi hämtade ut våra biobiljetter, köpte en varsin chailatte och tog sen en promenad. Vi såg på Friends with benefits som var sjukt bra. Skriver om den senare. Sen åkte jag till Kärrtorp och mötte Filippa och Julia. Vi hälsade på massor innan vi åkte till Hammarbyhöjden och mötte Olivia och Annie. Vi drog hem till en polare där det typ var "fest" Vi drog lite över 00, träffade Svante, Tage och Wille. Därefter åkte vi till Bagis och hälsade på Fanny och nu är vi hemma och äter. Sover här hos Filippa, så vi hörs imorgon. Puss&Kram
Gabbe

mys bild =)

Anonym

- slappar :).

Louise

tänkte bara kika in och meddela att dagensblogg vinnarna är uppe på min blogg så ta en titt och se om du är en av vinnarna. Om inte anmäl dig gärna igen :) Ha en bra söndag !:)

' d anni

- Okej inte mycket =)

Anonym

hej vad gör du? :)

marina

ha en bra dag :)

-wisansaya ida thaweesap♥

allt bra med dig denna dag ? :D

glöm inte att ställa om klockan! ;)

sandra

sv: kan tänka mig det :D

sofia

jaa mee :D

Anna med A

vad gör du=? :)

malin

sv. visst är dom!

ha en bra dag :)

emma

sv: okej ja :D

MyzaaN

tack snälla :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; tack ska du ha!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Hihi :D

Anonym

Hejsan, vill du också få chansen att synas framför mina 1200 läsare?

Va med då på dagens blogg , direktlänk:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-oktober-30.html#comment



Ha en trevlig dag :)

Blerina MUQA

ahdå den har varit helt okej! :) hur mår du?

tova

najjjs bild :D <3

hanna ♡

tack så mycket du! :D

EMMAS!

okej har tråkigt :O haha:D kram

wilmaaa

tackaR:)

Hanna

tjäänare! Fin blogg! Lust att vinna en IPOD? Gå in på min blogg för mer info. Kraaamz

Snabblänk:

http://meniee.blogg.se/2011/october/vinn-rosa-ipodmp3.html#comment

MyzaaN

visst ärd dem härliga :D älskar dem

Malin

Godmorgon!

Ha en bra dag :)

josefine

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

Anonym

Superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg.

Tävlingen kommer att avslutas idag , kommer att kommentera igen och berätta

när tävlingen är avslutad. Idag så kommer det en tävling där man vinner tandblekning eller smycken.

MISSA INTE :) Ha en trevlig vecka :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: va bra,med mig äre toppen:)!

NAJMA

HAR FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG FRÅGA PÅ ALLT DU VILL SVARA HELT ÄRLIGT PÅ ALLA !!:)

Hoppa du får en trevlig dag idag! ;)

Anonym

Y E A H , nu är dagens blogg avslutad, kolla om det blev du som vann :)

Om du inte vann så kommer det en ny omgång, idag eller imorgon, för

idag så kommer det en stor tävling där man vinner tandblekning , eller ett smycke ( ugglan )



DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET ( KOLLA VEM SOM VANN DAGENS BLOGG ) :

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-oktober-30.html#comment

deniseholmsten

åh vad jag tycker om den här bloggen! så himla mysig och fina bilder! hoppas allt är super bra med dig?! kram på dig !!

johanna

Var gärna med i min fototävling, "bästa höst bilden" Gå in och läs mer/anmäl dig på denna länk: http://jaxel.blogg.se/2011/october/tavling-din-basta-hostbild.html#comment

ha det bra!

Sandra

sv: min helg har varit bra, din med?

Sophie "autophoto"

haha okej, jag ska bort ^^

ronja

söt bild :')

E

Fin blogg! Vill du göra ett bloglovin'byte? =) kram!

amanda

hihi gullig bild :D

E

sv; har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig =) kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: