by amanda

| Vardag



lite bilder från de senaste dagarna

Åkte till landet igår. Då var det något knas med sl så min buss kom aldrig. Satt i Norrtälje i 1 h och 40 min innan farmor kom och hämtade mig. Tog det bara lugnt, somnade en stund, åt en god middag, kollade på tv och ja. På något konstigt sätt så vaknade jag 12.30 idag. Kom hem runt 5 från landet. Så ikväll har jag bara kollat på Gossip girl, Idol, duschat och chattar nu med folk. Slänger kanske in något mer inlägg senare. Puss&kram
flickaneemeliie

SV tack!, Men du är =)

martina

Hej!

Det skulle verkligen vara jättesnällt av dig om du kunde rösta på min kompis Lovisa Andersson som är med och tävlar om att bli jeansmodell i Torpmagasinet, det skulle betyda jättemycket för henne att vinna!

Klicka på länken nedan för att rösta

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt



Om du kommenterar detta inlägget i min blogg med att du har röstat på henne så får du även en länk! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/8818/rosta-pa-lovisa-sa-ar-ni-gulliga/ccc



Tack på förhand!

Anna med A

vad gör du :)

Anna med A

kollar på partaj :)

Erika Nilsson

sv; Allt bra med dig? :)

martina

sv; när du har klickat på länken kommer du till en sida som du ska gilla, när du har gillat den kommer dom tävlande fram, leta upp tjejen som heter "Lovisa Andersson", klicka på bilden på henne och sedan klickar du på rösta :)

Anna med A

haha ja, skit kul :D

Evve

Kul att du är med i Veckans Blogg, allt bra med dig annars?

hanna ♡

jappsi! :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Du får detta meddelandet för att du tyvär inte vunnit veckans bloggintervju. Men en ny chans finns uppe, anmäl dig gärna till nästa veckas blogg! http://mmeeli.se/2011/october/veckans-bloggintervju-v-42.html

mathilde!

sv: tack :D

sofia

yes, har ju som sagt höstlov, å sen veckan efter såå har man prao :D

Hanna

haha, vad gör dudå? :D

Frida

Sv. Min helg har varit riktigt bra :D sjdå ? =) kram <3

Jessica

Tack så jättemycket! :)

Anna med A

vad gör du?

sofia

jadåå :D <3

flickaneemeliie

SV hihi :)

ronja

sv: tack så mycket för alla kommentarer :') och sååå lyx med turkiet, älskar det landet! vilken stad ska du åka till? :D

Johanna

Svar : Hihi :D

hanna ♡

japp, gör du idag då? :D

hanna ♡

ja! hon är så underbart söt, jag dör på nytt varje gång jag ser henne :oo

martina

sv; tack, vad kul att höra :)

Malin

Godmorgon! Ha en bra dag:)

Bella

ja men visst är dom :) kram bella!

moaa

Haha gulliga bilder :)

mathilde!

sv: hur är det med dig idag då ? :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jaa :/

Hanna

fin blogg!:)

hanna

fin blogg!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: