by amanda

| Vardag
Idag har det varit en riktigt mysig dag. Jag, Yosra och Ulrika gick hem till Ullisbullis efter skolan. Bakade en kladdkaka och när den var färdig satt vi och åt den med musik, te och tända ljus. Galet mysigt var det. Hjälpte henne därefter att fixa en blogg, sen gick jag hem och pluggade. Åt middag och nu lyssnar jag bara på musik. Ska plugga lite mer om en stund men först ska jag duscha. Men bloggar kanske mer senare. Puss&kram
Erika Nilsson

sv; Denna veckan är det på ett bageri! :D

Louise (Foto & Vardag)

sv:

okej vad bra :)

med mig är det sådär, har ont i halsen, annars är det bra :)

Gjort idag?

Kram!

' Saveu

du får lägga upp på bloggen is f:D

Cecilia

Så jävla söt bild!

Chayenne - Mamma till Freja

Haft det bra idag? =)

Sophie' ♥

- yes :D <3

Gabbe

inget att tacka för ^^

jennifer

sv: okej. jag var också där 1 vecka. Ska nog dit nästa år också, men då blir det 2 veckor :D

Cecilia

Sv; Tack älskling! <3

EMMAS!

fin bild :D

hehe okej=) haft en bra dag?:D kram

Cecilia

Sv; hahaha, visst är jag bäst på att överdriva ord och formulera mig? ;) <3

Cecilia

Sv; Haha, ja föfan :D var ett tag sen man gjorde en sån ;) <3

Cecilia

Sv; HAHA, vet alltid hur man får min kusin att skratta :D

Cecilia

Sv; Skoja inte!

Satt i typ en timme och tänkte liksom.. Alla är ju typ "repris", men vafan... det är så jag tycker! :D

EMMAS!

okej najs :D jo samma här :) kram

EMMAS!

yepp :D händer imorgon? kram

Anna med A

vad gör du? :)

Anonym

tack söta du :)

My

Kika gärna in min shop blogg där jag kommer uppdatera med nya, grymma skor varje dag till bra priser!



http://mywbshop.blogg.se/

Anonym

sv: jaha kul.D

Amanda

svar' tack :D ska du göra i veckan då?

Malin

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag:)

Louise

Godmorgon! :)

Dagens blogg vinnarna är nu uppe! Kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Haha precis ;) jag ska åka upp till min pappa över jul :p

Bea

Godmorgon :) ! Tack för din kommentar i min blogg :) ! Jag hoppas att allt är bra med dig :D ! Ska du hitta på något kul idag?



Kramar Bea

Louise

okej :) jag tar det lugnt bara :)

Patricia♡

Hoppas du får en fin onsdag:)

Louise

jag jobbar dudå? :)

Sandra

sv: tack, febern verkar ha försvunnit nu så det blir troligen jobb i morgon :)

Nathalie Tegelstam

Sv; det är de bästa programmet ever!

Sophie' ♥

- inte just där ;)

för jag ska flytta efter studenten och då ska jag skaffa jobb där jag kommer bo :) <3

Erika

Fin blogg :)

jennifer

sv: ja :) några planer inför helgen då?

Anna med A

teve :)

ronja

sv: tack desamma amanda :)<3

Johanna

Svar : Håller absolut med dig om att det är lättare utan kille, men samtidigt så saknar jag det så sjukt mycket. Jag var ju senast tillsammans med jesper, och det var ju liksom för ett år sedan snart. Saknar att ha någon vid min sida, som alltid ställer upp och som kan få en att må bra bara utav att skicka ett sms. Saknar att ha en famn där jag känner mig trygg.. Har som jag berättat för dig haft alldeles för många killar nu som jag verkligen litat på och trott att det ska bli något men sedan så faller allt alltid bara samman. Det är jag trött på. Vill hitta någon seriös, som inte behandlar mig på detta sättet. Och det trodde jag faktiskt att H var.. Men men <3



Sen allting som du berättat om E, förstår att det är jobbigt att lita på honom efter allt, men samtidigt så skulle jag om jag var du kanske känna att det skulle kunna vara värt risken om han faktiskt fortsätter att behandla dig som han gör, men som sagt. Du måste göra det som känns bra för dig <3

sofia

okejj, vilken säsong? :D

Emelie Bohlin

Sv: Jo den har väl varit bra , själv då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :)

nej två påäng ifrån godkänd men det fick jag ändå. elelr ska få göra några uppgigter! :)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Yes:)

EMMAS!

hur mår du idag?:D kram

Malin

Sv. Tack så mkt! :)

Esmeralda<3

sv:Nej inte just i Side men jag har varit i närheten där ett par gånger;) Har ju varit i Turkiet 4ggr de senaste 5 åren:D

hoppas allt är bra ! kram

Max l

riktigt snygg ;) <3

amanda

feber, ont i halsen, huvudvärk, öroninflammation



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: