by amanda

| Vardag
Grattis på farsdag och grattis på namnsdagen! Jag älskar dig, du är väldens bästa pappa ♥

Igår kväll var jag med Sophia och Cecilia. Vi åt på en pizzeria och gick sen och köpte en massa godis och läsk. Nicklas och Oliver kom, vi kollade på en film och sedan gick Sophia hem. Vi fortsatte kolla på två filmer till, gick sedan ut en liten stund och tog frisk luft och sen hem igen. Gjorde inte så mycket, kollade på tv och pratade. Kom inte i säng fören vid 5 och gick upp vid 12. Drog till stan en snabbis och sedan hem för att plugga. Vid 4 blev jag hämtad och åkte vidare till släktingarna för att fira Gun som fyllde år. Grattis! Kom hem igen, duschade och kollade på Gossip girl. Hoppas ni haft en bra helg, för det har jag :)
XTIO - BLOGGEN SOM HAR ALLT!

filmen var riktigt bra faktiskt. :D

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll. :P

kram

Johanna

Svar : Tack älskling <3

Anonym

=)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Jajjemen :D

Anna T

sv: Jaaaa, coca cola är lätt det godaste att dricka!

Anonym

sv: firat pappa:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hej :)

jo det är sådär, själv? :)

Julia

sv: jaha okej :) Vad gör du ?

Felicia (foto & vardag)

sv: tack så mycket! :)

KarinHannaIsabelle- photography

sv: tack så otroligt mycket , det är brudparets lilla dotter Ebba som jag fick otroligt många fina bilder på :D hon var så sockersöt! :D

bea

Vilken Fin bild :) !

Är allt bra med dig nu efter helgen, peppad inför en ny vecka :D ?!

Kram på dig

' Saveu - Music & Chaos, It's life

hehe :)

Tilde

sv; tack! :)

Sophie' ♥

- härligt, jadå det har jag verkligen :D

haha aw ^^ <3

Sandra

sv: mm :)

allt bra idag?

Anna

puss sötis. länge sen ..

Nathalie Tegelstam

sv; japp :)

' d anni

- Jadå absolut =)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV; okej, inet alls mycket:D

allt bra?:)

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

CONVERSE

- Haha jarå :)

Allt bra idag?

Julia

sv: snackar med kompisar, allt bra ? :)

Anonym

sv: Jadå:)

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: :)

hur är det med dig då? ^^

Erika Nilsson

sv; Yes! :D

Vad gör du? :)

elin

sv; jag tycker oxå dom är assnygga! vad synd då att du känner så:(

amanda

yes :p

Nathalie Tegelstam

Sv; hehe den är från google ;)

ronja

sv: tack :)

Erika Nilsson

sv; Mysigt! :)

Äter macka o snackar me lite folk ;P

ebba

söt blogg , allt bra? :)

Julia

sv: det är superduper bra med mig, vad har du gjort idag ?

Anna

Hur mår du sötnos?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: