by amanda

| Vardag

Åkte till Sickla köpcentrum med Hanna och hennes pappa tidigare idag. Blev sedan hemskjussad, pluggade lite och åt middag. Kollade precis på Gossip girl och nu är det Awkward på MTV som gäller. Myser med te också. Får se om det kommer upp fler inlägg ikväll. Är så himla trött. Ha en bra kväll ♥
Felicia (foto & vardag) ♥

sv: så bra! :)

ha en fin kväll!

Madeliene

- yes =)

Nathalie Tegelstam

Sv; kolla min blogg nu eller aftonbladet :(

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mysigt! :)

Sandruu ♥

följa varann via bloglovin? ;)

Patricia♡

Absolut, det behöver inte komma mycket snö, men lite grann i alla fall:)

Fotograf: Emma Olofsson

Okej,jag har mest slappat!:)

rrobin

ha en bra kväll!

martina

kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

Sofia

hehe :D

t h a i p i n n e n ♥

sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :) om du nu kommer ihåg att du anmälde dig hos mig haha, för det var ju ett tag sen jag hade de ;)

EmJo

ha en fin söndags kväll gmn :)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Planer för denna veckan? :D

rrobin

:)

rrobin

Nada, vad har du för planer?

Kram

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Okej kul :D Skola, frisörmässa, gymmet och pojkvännen :) Sedan ska jag försöka få tid till vänner också man är bara så trött efter skolan..

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Jaa absolut :D

Anna med A

jaha :D

Johanna

Svar : Nej precis.. Men som jag skrev på facebook, orkar inte bry mig längre. Hans förlust om han beter sig såhär <3



Så himla fin gumman <3

sanna

DAGENS BLOGG - ny omgång uppe nu, missa inte chansen

att synas inför ca 1000 dagliga besökare! :) Lycka till :)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: :D

Michelle♥

Allt bra? :)

s

var med kompisar,varit hos syrran å sen bara slöat, dusj? :D

Anna med A

visst är den :)

jennifer

sv: hahahah jaa xd

Michelle♥

SV: Härligt, de är bra här med :D vad gör du?

Malin

Låter som en skön dag:)

Michelle♥

SV: Okej, ska snart sova :) vad hör du på?

Beatrice Jakobsson (foto)

s: ja verkligen! :)

josefine

Tack :)

Vad gör du ?

ronja

FINING

Michelle

söt bild<3

Karro

Du är så himla fin. Lilla syster!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: