I can't help that I'm in love

| Djupt

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

Jessica

Hur är det med dig idag då? :D

Anonym

sv; har haft mycket gymnastik idag, själv?

jessica

sv: varsegod:)

dreamsandthoughts ☆

jaa :D

MELI

sv: ;D

Cajsa

hahah tack sötnos! xD

emmi

Sovit gott ? :)

Anonym

sv: ja vrkelgieN:D

EMMAS

sv: ja de var det :D

hanna ♥

tack så mycket :)

Hannah - Foto

Fina bilder!

sofia

Förlåt för ett sent svar!



Vad ska du göra idag? :D

Therése

Kul att du fotar med 1000D, hade också den förut, men bytte upp mig för några månader sen. Vad tycker du om kameran? Kram :)

sandra

ja faktiskt :)

C ♥

- Idag ska jag kanske åka till min mormor :)

Förresten vad tycker du om filmen Remeber me?

Jenny

sv: visst är de C: dock blev min misslyckad. den blev inte gräddad tillräckligt.. men tur att det finns mikrovågsugn ^^

Jessica

Härligt! Jo, men det är fint här med :)

lovisa

sv: ja verkligen:D

sanashaba'

sv; hihi, några planer för dagen?(:

Cajsa

hehe tackar! ^^ tjejerna är så fina! :D

dreamsandthoughts ☆

ja :D

sandra

tackar :)

sandra

vad händer idag då? :)

dreamsandthoughts ☆

fira mors dag! :) sj ?

Cajsa

händer denna morsdag då?

Netty♥

sv' Vi har varit tillsammans i två år den 23 augusti :)<3

hanna ♥

planer för dagen :D

sanashaba'

sv; okej, skönt!(:

-vet faktiskt inte, kanske åker iväg o träffar nåra sen(:

sofia

vad söt du är!

Molly Bergström, UPPSALA

Godmorgon sötnos! Haha, ja. Jag vaknade så här sent ;)

Hoppas du får en kanonbra söndag!!

Kramis :D

Ida Vinsa ♥

- Ah såklart ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: