by amanda

| Vardag

Idag gick jag inte till skolan. Dels pågrund av mitt inlägg här under, behöver ta hand om mig själv och bara ta det lugnt. Jag har duschat, gjort ansiktsmask och kollat på gossip girl. Det är typ det som jag har gjort idag. Jag ska fortsätta med det nu. Mamma kommer och hämtar mig ikväll då jag åker till henne. Vi höres senare. Pussar&Kramar

bild tagen förra veckan, när det var bra väder !

~ WHAT THE HELL

- gjort idag då? :) <3

hanna ♥

varsegod :)

Jessica

visst blir man sugen :D

michaela :)

Hej på dig! Just nu har du en chans att bli veckans blogg hos mig! Kika gärna in och anmäl dig. Länk: http://baramichaelajonsson.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html#comment



Kraaaam!

N A T H A L I E n y r é n

tack så mycket :D

michaela :)

sv; Tog bort det! Tycker inte själv att det var nödvändigt :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Tycker jag med :D fick det av min syster.

~ WHAT THE HELL

- okej nice :)

skolan ^^ sen varit hemma :p <3

michaela :)

sv: Japp! :) allt bra med dig?

Beatrice Jakobsson (foto)

hur man laddar upp den i 700? :)

michaela :)

sv: vadbra! :)

jorå, det är bara bra med mig :)

~ WHAT THE HELL

- jo men vad vet jag inte, kanske snacka i telefon med adde, annars bara sitta här ^^ xD <3

michaela :)

sv: jadå! :)

Vad har du för dig då? :)

~ WHAT THE HELL

- bra (a)

för i telefon för någon dag sen så frågade han vem jag gillade och ja ba: hehe måste jag säga?

han ba: ja men kom igen ;)

ja ba: hahaha vågar inte.. det är pinsamt xD

han ba: men snälla säg :)

och sen blev det tyst i telefonen och han ba: jag kan ju säga att jag känner detsamma :)

ja ba: seriöst? fattade du?

han ba: klart jag gjorde :)

ja ba: gulligt ^^

han ba: klart :)

så det går bra de :D <3

hanna ♥

skola, och inte så mycket mer än :) själv?

michaela :)

sv: okej :)

Jag kollar på greys anatomy :)

Sofia <3

Nu har jag startat med en "veckans blogg- tävling" Reglerna är enkla och du kan vinna en länkning i varje inlägg + en länk i menyn i 2 hela månader! :D

Hoppas du är med och lycka till! Kram Sofia <3



N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket sötnos :)

~ WHAT THE HELL

- aw va snäll du är, jag hoppas att det blir nå mellan oss nu :) <3

Anonym

Hej!

Har en lite "omröstning" på bloggen gällande hundraser! kika gärna in och rösta/kommentera.

Ha det bra kram! :)

J

oj :o

fast jag har inte heller några pengar ;)

michaela :)

sv: Jaaaaaaa, det är kanon bra :D

Olivia

Heey, tävling om en lyxig hudkräm på bloggen just nu, så kika gärna in. Det kanske vlir just du som vinner! http://lipstick.webblogg.se/2011/may/tavling.html#comment Kram!

~ WHAT THE HELL

- haha eller hur, jag tänkte på de jag också, men han förstod nog att jag gillade han eftersom jag visslade på honom förr och eftersom att vi ah, hahaha strulade XD <3

natalie [foto]

sv: skriv bara i kommentarsfältet i samma inlägg! :)

Cornelia

sv: Det var inte jag som kom på det hehe. Tack så mycket! :)

~ WHAT THE HELL

- ja ;)

haha okej XD så kan de gå ;) <3

hanna ♥

okej :) nja, ska kolla hockey, packa och lite sånt :)

Cornelia

sv: nej det har jag inte :)

samira

annars då? allt bra?

nippan såklart!

fina ni är :D



tack!

Sandra

Idag har jag varit på praktiken hela dagen och nu ska jag snart iväg och kika på lite fotboll då det är sambons premiärmatch !!



Vad gör du?

Kram

natalie [foto]

jo de går :o men det är de inlägget du kommenterade nyss du ska skriva att du är med i ;)

AMYAH

Hej! Undrar vad du tycker om dessa två väskor hor or not?, och vilken av de du skulle köpt! :) http://amyah.blogg.se/2011/may/bagoholic.html#comment

LINN

hejsan :) Allt bra med dig idag? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: