by amanda

| Vardag


Godmorgon. Vaknade för 10 min sedan, försovit mig eller vad? Det händer typ aldrig. Jaja, slutar runt halv 3 idag. Men drar från skolan halv 2. Åker in till trafikverket igen för att göra om teoriprovet. Men denna gång följer nog Amanda J med. Efteråt ska hon och jag hitta på något. Vet inte när jag kommer hem, men bloggar då. Ha en bra dag!

lovisa

sv: jame:D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

vet inte, vissa folk har INGEN hjärna alls faktiskt..

tack så mycket *:)*!

Pinkpiercing

svar: ja, jätte roligt! :D

allt bra idag? :)

Netty♥

sv' Absolut :) <3

Pinkpiercing

svar: samma här :D är svin trött bara :P

va göru?

Netty♥

sv' Ja verkligen :D <3

Pinkpiercing

svar: är du inte i skolan? :P

jag ska äta frulle nu :)

Pinkpiercing

svar: haha just det, jag läste ju det x)

Netty♥

sv' Tack så mycket :D<3

jr

Japp men du få en ny chans då kanske du vinner också;)

Pinkpiercing

svar: yes, för snart ett år sen :)

jr

japp;) vad händer idag ;)?

Netty♥

sv' Bara till att hoppas på att det går bra :) <3

jr

Okej lycka till ;)



Det är fett nice med moppe



Jag ska nog vara på stan och sola och bara softa.

Netty♥

sv' Men eftersom jag har pluggat så mycket till det så är de nog inga problem<

jr

yes .D

Pinkpiercing

svar: yes :D

idag ska jag hälsa på min pappa igen :) du då?

kaffehörnan

Jo de är roligt



Lycka Till med provet

F e l i c i a

Hej, jag anordnar just nu en tävling där du kan vinna ett par öronhängen från runns.se. Anmäl dig gärna! :D Klicka här för att komma till inlägget: http://feliciahsfoto.blogg.se/2011/may/tavling-for-er-lasare.html#comment

sofia

lycka till på provet igen då! :D <3

ange

haha, jaa =D

lovisa

tacK:D

FREDRIKA PERSSON

fin!

SANNA

SV: Okej! :) jag uppdaterade bloggen precis, och nu ska jag snart bege mig ut på en promenad ;) Är allt bra med dig? :)



KRAM

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joo min helg var bra, lite hektisk, men bra :) Ska du göra något kuligt nästa helg då? Den som kommer alltså?

natta

Sv: jup :)allt bra? :P

Madeleine

Sv: Tack snälla :)

Ritkgit fin bild, håller tummarna för dig och teoriprovet ^^

jessica

haha ja:)

Anna med A

ja ;)

sannalitens.blogg.se

Tänkte bara tips dig om bloggtävlingen där du kan vinna ett presentkort på H&M värt 900:-. För att vara med och tävla ska du gå in på länken: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79 och sedan följa instruktionerna. (Det man ska gära är att skriva ett inlägg om en hemsida, behöver egentligen bara vara en extra mening i ett inlägg som kanske handlar om något annat) Lycka till om du vill vara med :)

sandra

Hoppas det går bra på teoriprovet :)

' eemmaaj ' Saveu ♥

har du läst böckerna? :D

Michaila

Usch hatar att försova mig :o

Mallesplace - Go My Own Way

Gick provet bra denna gången??

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fin bild =)

Anonym

me 2 (:

Okej, nej inte så mycket ! (:

Sophie'

- yes :) <3

sv: aa det var det också:D!

fin bild:)

josefine

fin bild :)

L I S A ♥

- nää, inget :)

EMMAS

ja eller hur :D

Jessica

ååh, vilken harlig bild :)

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Fin :)

Jenny

ska jag starta en fototävling? var ser du som ett ''bra'' pris?

HANNA

tack! :)

miep

grym bild igen, händer idag ?=)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: över 150!

varför är det viktigt? :)

daniella

Några planer? :D

hanna ♥

tack så mycket :)

Mikaela & Sofia

Haft en bra dag ?



♫♪ Sandra T

fin!

julia

tipsa om en film och få en länk ! http://julialandin.blogg.se/2011/may/alvedon.html

ange

hihi, fiin bild =D

Footprint in my heart

Just nu har jag en fototävling igång och du kan vinna ett nagellack (depend nr 193).Delta gärna! :)

http://footprintinmyheart.blogg.se/2011/may/utkast-maj-21-2011.html#comment

Mallesplace - Go My Own Way

Sv: Va tråkigt att höra! :(

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Ja, det gör det.. :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: