by amanda

| Vardag

Fick sluta runt 3 idag istället för 4, skönt! Drog och mötte Linnea. Vi åkte till Hötorget och satte oss på Espresso house. Jag köpte en chailatte och en chocklad mousse.. tror jag det var. Mumsigt värre. Vi satt där och pratade om allt och inget super länge. Gick och kollade lite i affärer innan vi skiljdes åt. Jag gick hem, pluggade moppe. Duschade, rakade benen, åt middag och ja. En toppen dag med Linnea, det ska vi göra om !

vissa vänner behåller man längre än andra ♥

nippan såklart!

aa, eller aa den är fin men aa :P

elin sundgren

sv: Tack så mycket! ;-)

SAGA - man lever bara en gång

aha, åå tack :D

Tack! (:

miep

hej sötnöt, snälla kolla min blogg och skriv vad du tycker om Rebecca Black! :D puss!

.linnea

aaaaaaaaaaaw! nej men shit vilken gammal bild! men det var verkligen super mysigt! :D <3

jessica

sv' aw, tack sötnos!

hanna ♥

ojdå, de låter ju inte så bra direkt :o jag vill åxå, ska bara övertala pappa (a) :)

hanna ♥

jo men man vill ju inte göra nånting som nån av mina föräldrar inte vill, de har jag aldrig gjort :o

Anonym

sv.Skola och tränat :D<3

Sophie'

- tack :D <3

miep

sv: tack amanda :)

Anonym

Sant ;//<3

Anonym

allt bra söt ?:P<3

Jessica

Okej, härligt :)

EMMAS

ja de är jätte roligt :D

Hihi tack ;)

Anna med A

vad gör du? :)

Sophie'

- haft en bra dag? :) <3

hanna ♥

haha, aa ;D

Sophie'

- härligt, jodå det har jag väl :) <3

Anna med A

ska sova :)

Anonym

arrå sötnos <3

Amanda

Ja den är jätte bra!

Hur har din dag varit? :)

HANNA

Ingen orsak du !

jr

Japp:)

EMMAS

sv: japp :D

Pinkpiercing

svar: ska göra det :D

allt bra? ^^

jessica

sv' hihi :D<3

Jessica

Tack så mycket :D

FREDRIKA PERSSON

SV; tack! :D

allt bra?

hanna ♥

yyes, vi håller tummarna :D

sandra

okej så trevligt :)

ska du göra idag?;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: