by amanda

| Vardag

Provet som jag skrev om tidigare idag gick super bra! Vi slutade efter det, vilket innebär att jag slutade 2 timmar tidigare än vad jag skulle ha gjort om det inte varit prov. Jag gick direkt hem. Pluggade lite, duschade, lyssnade på musik o.s.v Har kollat några avsnitt Gossip girl också, tänkte fortsätta med det nu. Ha en trevlig fortsatt kväll. Puss&Kram

Ni vet bowling tävligen jag skrev om för några helger sedan? Här är en bild därifrån. Alla i vårat lag var inte med. Fick även en fråga av en kompis om varför inte alla, eller åtminstonde jag har likadana tröjor. Och det beror på att vi är nya i laget och inte fått/köpt såna ännu.

LINDAVIOLA!

sv; men det känns nästan som någon driver med mig..?

Fannie

SV: :). Ja verkligen! :O

hanna ♥

ja :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

sv: jaadåå, sjäälv :D?

~ WHAT THE HELL

- haha näe, vi snackar om allt mellan himmel och jord så det finns alltid något att prata om, men ibland kan det bli lite så man inte vet vad man ska säga, men men :) <3

Anna Epic

Myyysigt :D

Okej najs! ;)

Svar; Tack så mycket!:)



Okejje, nej jag kollar runt och dunkar musik ^^

Fannie

SV: Ja, jag skrev typ: Det är så. Men om jag hade haft råd med en som kosta 46 kr, är det ett problem eller?



Stör mig på henne!

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

sv: okejokej, härligt! :D

Jessica

Härligt :d

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

sv: planerat något spännande inför sommaren :D?

Jessica

Ha en fortsatt bra kväll :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kan man säga :D!

Fannie

SV: Nu kommenterade hon: Hahaha men jag skojja bara :D



Man ba men roligt skämt? :S

Anna Epic

Hoppas du får en fin tisdagskväll :D

Linnea

sv: hehe ja, men det ska nog gå bra ändå :)

Fannie

SV: Haha herregud vilken töönt! :D

Anna Epic

Tackar tackar :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Anna Epic

Hahahhaa :)))

Fannie

SV: Vi skiter henne :P Jag har vart hemma och vilat :) Du?

jessica

sv' tack :D

Emmy Asklöf

Följ gärna mig via Bloglovin! Det är så här att man får ett eget inlägg på min blogg, med länk och hela köret, om man följer min blogg! Men endast just nu så passa på! ;)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/2199771/emmy-asklof-another-day-another-begi/follow

Kram

Anna Epic

Jadu, det blir skola och efter det ska jag på världspremiären utav Pirets of the caribbean!! :D själv? :D

Fannie

SV: Okej, det låter trevligt :D

lisa

följa varandra via bloglovin ?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: