by amanda

| Vardag

Som jag gjort i stort sätt hela dagen sitter jag och kollar på Gossip girl. Är faktiskt inne på säsong 4 nu! Små kikar lite på Eurovision också, eftersom alla andra gör det och jag sitter i samma rum. Det går riktigt bra för Eric Saade ju?! Hoppas han vinner, hans låt är faktiskt ganska bra :) Börjar bli trött nu, så vet inte om jag orkar skriva några  fler inlägg. Om inte, så hörs vi såklart imorgon. Kisses

Anna Epic

Myyysigt :D

Nathalie Nyrén

Ja okej ^^

Anna Epic

shit vad länge du har bloggat :O

sofia

jaoo :D <3

Nathalie Nyrén

Nej faktiskt inte :D du då?

Anna Epic

låter skit bra :D

Anna Epic

aaa :D

Anna med A

vad gör du? :)

Nathalie Nyrén

Du frågade om jag var trött haha :D

Anna med A

spelar sims hahah :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jajamen torsten :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja ?

Cajsa

jag gjorde detsamma och nu är jag bara missnöjd. :/

Nathalie Nyrén

Haha okej xd gå och lägg dig då? ^^

Calye- Vardag&Foton

fin blogg! :)

Anna med A

jo lite :)

Cajsa

som det blev i esc.. :/

Cajsa

inget... :P

nej nu ska jag sova. natt natt sötnos!

Nathalie Nyrén

Okej gossip girl är sjukt bra!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

ja?

Jessica

Jarå :D

Nathalie Nyrén

Det gör jag med :D

koppen

kollade du på eurovision?

nu har jag skrivit i mitt senaste inlägg exakt vad jag tyckte om resultatet, skulle vara gulligt om du också gick in och kommenterade vad du tyckte :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fin tröja, jag har den i brun :)

Anonym

Vilken söt kofta!

H

- inge anning, gillar nog alla.

lovisa

vsg!

virkstickrecept.blogg.se

Åhej, jag ser att du fotar fint , så tänker fråga dig

hurdann kamera fotar du med?Är du nöjd över den? Hur mycket kostade den? :)

Fin blogg, och ha en bra dag!

Fatima

Fin blogg. :)

claudia

-Lycka till :)

allt bra idag?

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jara de e najs ;)

hanna ♥

planer för söndagen då? :)

ronja

fin tröja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: