by amanda

| Vardag
Jag har åkt moppe, ätit tacos till middag och kollat på Gossip girl. Just nu har vi gäster, myser med de framför Eurovision Song Contest. Finns inte så mycket annat att göra här. Jag hade hellre velat vara hemma i Stockholm med mina kompisar. Men ibland är det skönt att bara vara här och ta det lugnt också. Menmen, jag slänger in något mer inlägg senare. Ha en trevlig kväll ! ♥
hanna ♥

kollar på eurovision, själv? :)

Anonym

- kul?

claudia

-det är bra :D

Anna med A

japp :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; skoj som skjuttsingen! :)

Anna med A

visst är den :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo så kan de va va :D

hanna ♥

okej :)

SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

sofia

varse sötis :D <3 btw, vfr ska alla bilder på dig vara så söta? ;) <3



Visst är hon :D

SelenaGomezSwe

sv: tack så mkt :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja men javisst du pysen! :D

H

- okej, mitt omdömme om B&J glassen finns uppe på bloggen nu.

Cajs

jo det har varit en intensiv dag...

H

- ja ;) Gillar du B&J?

sofia

jaa alla dina bilder bli så snygga ;) höhö du mina bilder, jag ser ut som är hemskt, vill int tala det för det är för det fult ut ;) <3

Cajsa

fast de är faktiskt från igår.. :P det va mycket att göra då med..xD

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :D

sofia

haha du måste, och jag hlr verkligen int me dig om att jag är så söt!<3

Anna Epic

Kom precis hem själv? :D

H

- okej, vilken är favoriten?

Nathalie Nyrén

Så lite så!

sv: aa:D!

gossip girl är så jävla bra:)

milenamalmros

fiiin blogg och snygg du är :)

Sofia

hahha men då gör vi väll så här att båda är lika söta :D <3

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv: det må så vara ^^

Cajsa

skola och fäst. :P

Cajsa

hehehe..^^

göres?

Nathalie Nyrén

Imorgon blir det att träffa en kompis och sedan plugga. För din del då? :D

sofia

hah nejnej, isåfall du oxå :D <3

sv: meee too:DD!

allt bra?:)

ronja

kul att åka moppe :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: