Victoria's secret

| Inspiration



Madde

Svar: Okej :)

Caroliiine

SV: Tack så mycket :) Är alltid kul och få sådana kommentarer!



Vad har du haft för dig idag då? :)

Angelica

De två längst ned var grymt snygga :)

A D E L I N A

Nu är dagens blogg utsedd, blev det du? Om inte så kommer det en ny chans imorgon, håll utkik! :) kram!

jessica

sv' hihi tack! :)

kommentera gärna den nya designen!

Felicia - ♥

Hej, fin blogg du har! :)

Tjäna lite extra läsare till din blogg?

Gå med i våran lilla spotifytävling! :)

hanna ♥

tack :) å haha, jag håller med ;)

tessan

nu =)



händer det idag?

Anonym

godmorgon :D

tack så mkt



grymt fina :D

matilda

hände grejer i helgen xD

~ WHAT THE HELL

- yes :D

hur mår du idag? <3

wilmaaa

jarå!:)

angela

sv: Okej :)

Z i r r e s ♥

haha ja.. :) så sköna!

Cajsa

god dagens snygging! :D allt bra?

SANDRA - FOTO

åh sommmarkläder <3

Sophie - bloggare i värmland!

okej :)

jag gör i ordning mig för att åka :)

sandra

haha japp :D

Anonym

Ja länge sen...

claramaja

Fina!

johanna-sofia

Då jag inte hittade din mailadress så skriver jag till dig här. Hoppas att det är okej (:



Nu funkar äntligen bloggen som den ska igen och jag har idag lottat fram vinnaren i tävlingen där priset var en valfri freebra!

http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/march/vinnare-freebra.html#comment



Grattis till vinnaren!

Maila mig din adress och vilken bh du skulle vilja ha och i vilken storlek.



Till er andra som inte vann denna gång;

Missa inte dem andra tävlingarna som jag har igång i bloggen!

Snart kommer jag lägga upp tävlingar där ni bland annat kan vinna hårprodukter från Tresemme och 3 presentkort på hudvårdsprodukter.

Missa inte det! (:



Kram Johanna-Sofia

sofia

snygga klänningar :D

min helg var bra din då? ;)

Johanna

Snygg huh?;)

AMANDA FALK

Den vita och svarta till höger var såå fina :D vill ha!

Ha en super bra lillördagseftermiddag/kväll!

♫♪ Sandra T

underbara klänningar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: