by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg här ! :)

Första gången idag som jag bloggar om något som handlar om mig själv. Men så kan det bli ibland. Idag slutade jag klockan 2. Då gick jag, Elin och Annie hem till mig. Åt lite och satt framför datorn. Vad vi gjorde mer är något ni inte får veta :D Vid halv 5 kom Cecilia och då drog tjejerna hem. Jag och Cecilia gjorde oss klara för bowlingen och lagom i tid skjussade pappa dit oss. Idag fick jag lära mig en massa. Men precis som förra gången bowlade jag på något sätt som de ville ändra på. Så jag övade på det, slutpositionen och stegen på samma gång. Det blev mycket att hålla koll på, så tyvärr gick det väl inte bäst. Men när jag fick till det rätt var jag grym ! :D Jag blev hemskjussad och sen dess har jag kollat på Glee, ätit, duschat och städat. Jag vet inte om jag kommer blogga mer ikväll. Vi får se, puss så länge.

Cajsa

god natt sötnos!

Jennifer

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Annie

sv: nja sådär! är sjuk! :/

fin blogg .. bloggat länge? :/

ida

hon är en värdig vinnare .:)

- bbella | the asian one ::

hejj , allt bra då ? :) <3

wilmaaa

lugge:)

gjort idag?

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Hej vännen! Nu är jag tillbaka med en nystart av bloggen och massor med ny inspiration!



Vad gör du?

Puss & Kram

jessica

sv' hehe :)

ROBIN HOOD

sv: :)

ilhana gromilic dervisevic

hejj :)

kika gärna in min blogg ,har frågestund i de senaste inlägget!

skulle vara kul om du slänge dit en fråga eller två!



KRAM

Jo det är det själv? :D

almstroom

okej (:

jag ska med ta det lugnt, eller ska sova om en stund.

Becca

härligt med fredag imorgon :D några planer för helgen?? ;)

Angelica

Jag missade dagens blogg. Ledsen att jag gjorde det hoppas att det blir en till då är jag med !

amanda doyer

åh vad gott med kaffe :D

sofia

tyvärr blev de ju int ja men kanske nästa gång :D

hanna ♥

tack för länken :)

tessan

nu är jag frisk :)



nyss vaknat och jag ska fixa ordning mig nu. händer det idag? =)

LINDAVIOLA!

Godmorgon :).

Denise♥

jag har inte gjort så mycket idag! sitter i skolan just nu och senare blir det väl utgång :) dudå?

~ WHAT THE HELL

god morgon, hur är det? <3

messan

hejsa var gärna med på en tävling i min lbogg

om en länkning till din skriv bara att du är med för att vara de jag lottar ut vinnare puss hej//ME

sandra

vad gör du? :)

m'

görs?

evelina

var oligt att du blev dagens blogg! fast de fökännade du :) för din blogg e jätte fin :)

görs annars då?

Emma

Okej.

Vad händer ikväll? :)

Minnie

haft en bra dag? :D

{Emma}

sv: Häörligt :D

ronja

sv: tack :)

söt du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: