by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg både här här och här ! :)

Jag har inte gjort ett dugg ikväll. Bara tagit det lugnt, lyssnat på musik, kollat på glee och svarat på komentarer. Det är den enda jag tänker fortsätta med ikväll också. Så i det här inlägget har jag inte så mycket att skriva om. Tänkte bara uppdatera bloggen lite för det började bli dags med ett nytt inlägg. Menmen, slut på det roliga!

fanny

hihi ja:W

skönt:)

Claudia

Glee är bra :D

fin header!

LINDAVIOLA!

sv; men får väl åka med dit en annan gång :).

L I K E S O F I E [foto]

- tack :D haha okej dom är snygga och sköna :D

Claudia

-Härligt (:

SANDRA

Vad kul att du vill vara med i min "dagens blogg" :) Drar en vinnare ikväll så håll ögonen öppna!

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :D <3

Okej;)

samma här. :)

LINDAVIOLA!

sv; eget vadå?

{Emma}

sv: haha okej nice :D

Amanda Jonsson

Måste berömma dig för ditt vackra namn! ;)

Amanda Jonsson

hihih! :)

fanny

"Var gång våren kommer till North Carolina, tänker Landon Carter tillbaka på sin gymnasietid och på Jamie Sullivan. Landon umgicks med skolans innegäng, och han och hans vänner hade inte annat än förakt till övers för den självsäkra Jamie. Men när Landon hamnar i skolans dramagrupp, som straff för ett pojkstreck, möter han Jamie på hennes egna villkor. Deras möte väcker lidelsefulla känslor, känslor han inte visste fanns. Och deras möte kom att ändra hans liv för alltid."



se den:)

LINDAVIOLA!

sv; Ahaa, näe. Har mormor och morfars husvagn som jag brukar vara i på sommaren :).

SelenaGomezSwe

sv: okok, jag glor på BB ;)

L I K E S O F I E [foto]

- varit med kompisar, och träffade mitt ex en snabbis, han ville träffas, så vi gick ut.. men han är en idiot.... du då? :) <3

♥ KHANGKHENG´S

söt ^^

Amanda Jonsson

Tack :)

almstroom

blir konsert och lite :P

LINDAVIOLA!

sv; Ja, jag älskar det!!

moa ♥

kul att du är med! säger till när vinnaren är utsedd :)

Amanda Jonsson

Hihi! :)

natiie

SV: åh tack! :)

almstroom

haha jadå :))

Claudia

Snygg bild :*

Har du haft fredagsmys? =)<3

Nadja

Tack. =) allt bra? =)

♥ KHANGKHENG´S

jag tycker det! :D <3

almstroom

varit och badat, och sedan solat, och sovit lite :) sjdå?

P r i s c i l l a

Allt bra? =)

Nadja

förkyld. =( vad gör du ikväll? =)

Claudia

Sv;haha jaaa! ;)<3

Kram!

almstroom

okeej :) låter som en helt okej dag det också :p

Caroline

Haft en bra dag?

♥ KHANGKHENG´S

borde du tycka? :O <3

TUSSE

Allt bra med dig? :)

Nadja

Tack. =) jag ska sova om en stund. =) Följer du bb? =)

sofia

visst är den :D

Adela!

Vilken fin blogg du har tjejen!:>

emelie

sv, japp :) gör du? :)

Hanna

fin blogg!

L I K E S O F I E [foto]

- typ bara gick runt.. ;o han ville att jag skulle komma ut men ändå så sa han ingenting, han sa ba hej i början och sen började vi gå och när jag frågade vad han ville så sa han typ ba vet inte -.-' så jävla omogen och sär han är.. <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: