by amanda

| Vardag

 
Gud så jag ser ut, haha. Är vi lika? ;)

Jag och syster åkte till Medis och gick till ett café vid namn Baresso. Om jag inte minns fel?! Vi satt där, pratade och myste. Efter en halv timme kanske så tog vi bussen till Skanstull. Träffade Ronja och två till kompisar. Vi gjorde inte så mycket, var hemma hos en av deras kompisar. Kommer inte ihåg vad de heter. Efter någon timme kanske åkte jag hem. Och sen dess har jag bara suttit framför datorn. Jag tror att jag bara ska vara hemma ikväll, ta det lugnt och kanske kolla på någon film. Är så otroligt trött och seg idag. Men vi hörs senare. P&K ♥

FRIDA MARBE

sv: härligt!



jag ska kolla på tv dudå? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :)!

Angelica

Ja men jag trodde inte du skulle se den förens senare på kvällen haha

Minnie

va lika ni är ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag har bara vart vid datan du då? :)

fikat?<3

Varit i skolan sj?;)

Minnie

jaa ögonen är jättelika

Ja, okej mysigt! :)

♥ KHANGKHENG´S

jag tyckte att ni va lika :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mys :)!

Minnie

tycker det är likt iaf :D

allt bra?

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: naj kanske träffa en vän annars inget :)

du då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skönt! :)

FRIDA MARBE

sv: låter härligt!

Yes ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

FRIDA MARBE

sv: tack :D

Tack så mycket! :D



Ni är ganska lika (:

hihi :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :)!!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)!

LINDAVIOLA!

sv; :).

isa - p h o t o & s t y l e

fina bilder i headern!

allt bra annars då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: händer annars något roligt? :)

FRIDA MARBE

sv: :D

Minnie

det är bara bra :D

isa - p h o t o & s t y l e

- jadå, dom har jag tagit :D

tack :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej,nej typ inget :)

FRIDA MARBE

sv: hehe :D

sarah

nice canon du har :) är den bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: