by amanda

| Vardag
Jag tänkte berätta lite om imorgon just nu så ni vet vad som händer. Vi slutar skolan klockan 2 men jag behöver gå tidigare. Jag ska nämnligen till min optiker, de flesta vet kanske att jag har linser för att jag ser dåligt på långt håll. Och jag tror att min syn försämrats ännu mer, så måste kolla upp det. Jag vet inte hur lång tid det tar, men hur som helst så börjar min moppe kurs inne i stan runt halv 6. Och den slutar någon gång klockan 8. Så jag vet inte när jag kommer få tid för att blogga. Men nu vet ni i allafall :) Jag sitter just nu och kollar på Gossip girl. Ska försöka sova när avsnittet är slut. Men vi hörs kanske imorgon innan skolan. Puss&Kram

sjukt snygg bild tagen förra veckan !
bex.

nej jag har inte & ska inte ta :D

wilmaaa

ksenia som har gjort den:d<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det har jag du då? :)

bex.

får skuss vart jag vill ändå :D

Elli

Du verkar då vara bra på de! ;D

wilmaaa

min kompis har gjort den:d

Johanna

Okej, skönt att höra:)<3

Det är bara bra med mig också, bara lite less på skolan och allmänt trött. Men annars så:)

wilmaaa

ja, hon har faktiskt hjälpt mig varje gång, är så sjukt dålig på blogg design(a).. <3

Johanna

Skönt att jag går ut nian nu till sommaren. Kommer bli awesome!:)

Elli

För visst är de du som tagit bilderna i din blogg?=)

Beatrice Jakobsson (foto)

tack :D!

Johanna

Tufft. Längta inte till nian. Fyfan alltså:/<3

Tycker synd om dig..

Elli

Då är du jätte duktig ;)

Sandra

Vi sitter och kikar på debatt innan det är dags att gå och sova.



Vad gör du?

Kram

hanna ♥

lite under halsen typ :/

karolinajonsson

jobbigt att synen försämras ännu mer :o

Annelii- <3

Allt bra med dig, sötis? :D

Caroline

sv; nice :D

nej ingenting bestämt än :)

Cajsa

men just nu är jag så less på henne att jag inte orkar bry mig. :P har möte med henne och min behandlare, samt lite annat folk på onsdag så släpper detta tills vidare. Nu är det fan snart HELG så jag ska fokusera på det istället. :)

Elli

Varse :) Nåra planer för sommaren? ;D

Johanna

Jaoja. och sen en massa prov varje vecka. vill dom ta död på oss så är om fan nära att lyckas -.-

sofia

vad ska du göra i helgen då? :D

Anonym

åh skoj :D



jag har övningskört och pluggat teori haha :D

Beata Sunneborn

Fin blogg du har :) Är allt bra med dej?

jessica

sv' yes!

förlåt för sent svar!

Beatrice Jakobsson (foto)

su är så söt!

sandra

okej vad bra :)

M A L I N

Är allt bra med dig idag? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: