by amanda

| Vardag
Jag somnar ! Och jag menar det, jag gör det nu. Så jag tänker gå och lägga mig. Såhär tidigt en fredag, ja visst ! Fett skönt .. hoppas bara jag lyckas somna. Jag bloggar imorgon så fort jag vaknar. Jag ska bara berätta lite om idag. Vi åkte ju till Annies träning idag. Jag och Elin åkte först till Bandhagens centrum och satte oss på ett café. Satt och myste en stund innan vi drog till träningen. När den var slut åkte jag och Annie hem till henne. Åt middag och satt lite framför datorn innan mamma kom och hämtade mig. Inget mer har hänt idag. Men vi hörs imorgon. Puss&Kram

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Nadja

Vad skoj och grattis i efterskott. =)

Josephine

sv; JAG MED!! :D



Va gärna med på min veckans blogg http://josephinefrans.blogg.se/2011/march/vinnare-av-veckans-bloggar-veckans-bloggar-1.html#comment

Kram ♥



Yohanna

Åhh vad god den där med grädde såg ut då! :)



SV: Okej, trevligt :)

Själv har jag inga som helst planer för helgen :P

Linda - En Vimsig Mamma

vad händer under helgen då? kram

Angelica

Oj tack så hemskt mycket! Söt du är :) blir det mer firande nu i Helgen då?

LADY UMBRELLA

svar: mysigt!

Jag leker med vovven :)



Några planer för imorgon då?

Anna med A

bowla och stan i morgon :)

lina

SV; a00000000000000000 vad gör du ? :)

Jessica

vad händer i helgen då? :D

M E R E I

- trevlig helg :)!

Linda - ndaiL

mysigt

Astros

Myysigt :)

Kolla min blogg :)

Puss

sara [fotoblogg] - trettontretton

sv; tack! :) intresserad av att köpa någon?

MADDES

Ursäkta jättesent svar. Har haft fullt upp med plugg till en stor tenta. Men nu är det över och jag är tillbaka som vanligt med bloggen och alla kommentarer.

Hur mår du idag då?

Johanna

Tacktack:)

thessan :]

sv: jag packade till thailand men nu är jag hemma igen. ;)

u name it

jag hann tyvär inte anmäla mig :(

daaniela

- tack :D

tessan

japp =)



händer det en lördag hos dig? =)

sofia

haha jaa :D

-Cajsa (Fotoblogg)

Tack :D



Det ser gott ut :)

Dilan D

härliga bilder :D <3



Jag har en ny blogg för jag hade många utländska läsare sp jag startade en på engelska,och för att jag vill bli bättre på engelska :D <3 Och den andra tröttnade jag lite på,gillade inte namnet eftersom dilaanisme var stavat med två a.. :) puss gumman <3

Josephine

Hejsan! Nice att du vill vara med på veckans blogg hos mig :D Jag hör av mig när tävlingen är avslutad men medans så kan du ju gärna tipsa dina vänner vi kan följa varann via bloglovin' också om du vill! :)

Kram ♥

Sandra Marinoni

sv; ingen orsa :)

Dilan D

hihi <3 idag ska jag storhandla och sedan bara vara hemma! själv? :D <3

Cajsa

precis skrivit det i ett inlägg. :) många som frågar nu så..xD

Johanna

ihihi sötnos:)♥

Cajsa

hehe nej, sitter och gör en header nu. :)

linis

SV; naw tack va gld jag blir ! :)))))

Dilan D

vänta nu!!!!!!!!!!! har jag missat något? fyller du år? :O <3

M A L I N

haha, ja, Tur att vi alla är olika :D hahA!

Josephine

sv; har lagt till dig nu! :D Kram <3

M A L I N

hah, okej ! =) Har du ingen favoriträtt? :P



Visst är dom !:)

lina

mmm vad gott det ser ut:) Vad dricker ni? Varm chocklad? Vad heter cafet? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: