by amanda

| Djupt

Förvänta dig aldrig saker, för du blir alltid besviken.
Jag vet att du kommer läsa det här.
Du känner inte mig lika väl som du kanske tror.
Jag döljer saker, jag visar den sida jag vill att du ska se.
Det finns saker som är en del av den jag är, men som jag inte vill att du ska veta om.
Och det är bara så det är. Jag kan inte förändra det.
Du vet att jag visst bryr mig. Var inte så dum.
Och kom ihåg att det var du som tog beslutet. Du som sa att vi inte skulle prata mer.
Så försök inte skylla på mig. För det kommer du misslyckas med.

Jessica

Händer imorgon då? :D<3

Jessica

Inte mkt alls ;)

inget du?=)

claramaja

Ja, tyvärr.

~ Fatimaswary §

fin text, har du skrivit den själv? :)

Japp :) Gillar du min nya header? eller skulle jag behållt den gamla?

m'

Okej så!:D

- bbella | the asian one ::

sv:

hih jadå ? :)



allt bra då ?

tessan

vad kul =) Hoppas att det kommer att vara gott :) ska plugga snart =P är det också trist väder hemma hos dig?

claramaja

Visst, varöfr inte .<3

Anna med A

hha ja ;)

- bbella | the asian one ::

sv:

vad bra :) jo jag mår bra <3

händeri kväll då ?

amanda doyer

sv: var har du varit? :) jag svarar på kommentarer haha :D

Anna med A

visst är dem :)

amanda doyer

sv: tack, blev faktiskt nöjd :) brukar du fixa naglarna osv?

Anna med A

ohja. själv? :)

amanda doyer

sv: tur du har dåå :D jag har precis slutat bita på mina, så dom är fortfarande ganska mjuka.. tycker de är jobbigt när dom går av hela tiden, så en gång i månaden köper jag hem lösnaglar:)

fatimaswary

jävligt bra är du :)

vsg :D

Anna med A

skönt :)

Cajsa

alltså, jag blir galen på en idiot som bara kommenterar hela jääävla tiden! jag vet ju att denne kommer att lessna förr eller senare men orkar inte mer. :P

{Emma}

sv: tack så mkt :D

allt ba?

wilmaaa

allt bra?:)

Anna med A

vart hos kusinerna :)

Aw tack så mycket ! :D

- bbella | the asian one ::

sv:

okej :) jag ska lyssna på musik <3

hur gammal är du ?

{Emma}

jorå det är bra:D med dig? :D

~ WHAT THE HELL

- yes :)

wilmaaa

härligt! det är bra faktiskt:)

Cajsa

jag säger "hon" då det oftast brukar bara tjejer som inte kan stå för vem de är..^^



Nej men bara grejjer om det inlägg hon kommenterar. hon tycker att jag är typ en besservisser eller nåt...jag vet inte. Som nu i senaste inlägget skrev hon "är det du eller den som fyller år som ska gilla det som bjuds? med och utan hänsyn till dina matproblem.". man ba....ehh...han gillade det fört och främst inte heller och sedan får man väl ha en egen uppfattning!? :S eller? nähä, okej...förlåt att jag bor i sverige och att jag har all rätt och yttra mig om vad jag tycker..xD

amanda doyer

sv: växer naglarna av grönsaker :o?

my wesström

ok :)

ska du se solsidan idag? :)

emma

sv: tack så mycket :D

claramaja

Msn isf.<3

u name it

självmord..

hoppade framför tåget.

ida

ligger i sängen och svarar på kommentarer :)

~ Fatimaswary §

stämmer (Y) hhehe okej :D



får man fråga vem de handlar om :O? du behöver inte svara om du vill för de ångar inte mig hehe:)



kram^-^

Jessica

Jadå :D <3

Anna med A

JA :D

hanna ♥

ah, verkligen :(

tessan

händer det idag?

linaaaaaaaa

hejsan ! sjukt bra blogg måste jag säga ! :) vad har du för dig en dag som denna då ? kolla gärna min blogg också, pussis !

LADY UMBRELLA

allt bra? :)



PS. Dagens blogg tävling pågår på: http://ladyumbrella.blogg.se

m'

Om du har följt min blogg, så har jag hållit mig väldigt mycket till vardag och lite annat, är det något ämne du vill ha lite mer av? kanske mer bilder eller så:)

Johanna

Fint skirvet:)

Diman Dilir

fin text! ♥



allt bra?

Linn

tack så mycket :D

thaipinnen ♥t

sv; vad göru?:D

Nadja

Bara bra sj? =)

almstroom

förlåt för sent svar, haft pause:)

allt bra, händer ihelgen?

Nathalie

svara gärna på mina kvällsfrågor:D http://liborius.blogg.se/2011/march/svara-garna.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: