by amanda

| Vardag

Jag har varit hemma exakt hela dagen och kollat på Glee. Det är sjukt bra! Är inne på andra säsongen nu så jag kommer snart ikapp de avsnitt som går på tv. Hur som helst så kommer jag inte att träffa Annie och Elin idag. Jag kommer förmodligen inte hinna. De hörde av sig för en liten stund sedan så det är nog ingen idé innan jag ska åka till kusinerna. Menmen, nu ska jag fortsätta kolla. P&K

bild lånad från google

LINDAVIOLA!

sv; Skall ta det lugnt och kolla melodifestivalen, själv?

Caroline

sv: japp ^^ hihi

♥ KHANGKHENG´S

hur står det till idag då? :)

claramaja

Ska träffa lite tjejvänner:)

Enya♥

Sv; fanns det i fler färger? :)



Glee är bäst!

frida

Hej!

Har frågestund på bloggen, ställ en fråga? :)

Caroline

sv: tack :D

Caroline

sv: hihi ^^ göru ikväll då?

Anonym

Ja det blir bra!:)

Glee är bra <3.

Enya♥

Sv; ja :)

jessica

hej! jag har varit lite off ett tag på bloggen, men nu är jag tillbaka! hoppas allt är bra? :) kram!

Z i r r e s ♥

jaa :)

Dilan D

allt bra idag? :)

Caroline

sv: okej, nice ^^ tv, tror jag :)

FlizanLizan

sv: najs, yeah ;)

my wesström

bra här med :)

hur mår du idag? :D

Chriis

Vart är det du kollar på Glee? :)

LINDAVIOLA!

sv; Vad mysigt :).

Dilan D

hihi tack snygging :) <3

Enya♥

Sv; tack :D

Z i r r e s ♥

tack! :p

Caroline

sv: hihi, japp ^^

Siri / The Lion Queen

sv: varse :)



Åhh glee är så bra! :D älskar Glee♥

my wesström

japp :)

ska du se melodifestivalen idag då? :D

ERIC&DARIN

Har du läst min tidning?! :o

Mer info på bloggen!

Ha en trevlig kväll.

~abir | im awesome~

godnatt :)<3

sov gott :D

Theresa

Fin blogg :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: