by amanda

| Övrigt



Tjatja! Jobbet idag gick väldigt bra. Ibland fanns det knappt något att göra, och ibland blev det lite för mycket. Jobbade med Linus och Linnea så det var trevligt, snälla människor de där :) Chillade lite med syrran och Felicia efteråt. Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att kanske dra ut senare. Vi hörs, puss&kram

josefine

Är tillbacka ifrån Gotland nu :)

Haft en bra dag ?

Jessica

Hihi:)

sanashaba'

sv; hihi(:

allt bra idag då? :D

sandra

sv: okej vad bra :) jodå trött men annars är det bra!:)

my wesström

De är bra här iaf med de underbara vädret vi fick idag!

Hur har vädret vart hos dig idag? :) <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) Jag har varit och jobbat idag, så nu jobbar jag som montör. Hehe :) Hur länge har du bloggat? Jag ser ju hur länge du bloggat med den här bloggen, men tänkte att du kan ju ha haft en innan alltså :) Kramar!

rebecka.blogg.se

sv; ja, klarar inte av det :o



har du haft en bra dag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra fråga ;D

men gott!

Lisa

sv;; de är bra här med! :)

gjort idag?<3

sofia

haha, först gissa nu ;) <3

SOPHIE'

- ja jag med.. nu är han som han va förut igen, vill inte prata med mig eller nå, alltså faaaaaan jag är så jävla rädd att mista honom, för utan han är jag ingenting :'( ska testa ringa han om en vecka igen.. få se om han är normal då igen.. för just nu lägger han bara på eller inte svarar för han säger att han inte "orkar" prata med mig :'( <3

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; gillar att det finns snälla människor som du! :D TACK! :)

claramaja

Första bilden var väldigt fin:)

Anonym

sv; Ja :D.

Cajsa

heh, kul att du gillade det..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

visst är hon :D

Modern Fierce Clothing

sv:

:)

Miss O

kul att jobbet gick bra

Cajsa

göres sötnos?

sofia

hah inge! :p <3

SAGA

Sv; Jo, det är skönt :p

sandra

sv: ja men visst :)

går det bra på sommarjobbet då?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo gött :D

E M M A♥

sv: tack så mycket :)

emmi

älskar första bilden :)

Foton av emma

Tack!:D

Härliga bilder!:D

Anonym

Nu kör nelly igång sin årliga tävling, denna gång designar du din klänning.

Rösta gärna på min, och lägg ut ditt bidrag så röstar jag på din!! :)



alla som röstar får en länkning!

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

sanashaba'

sv; jorå, det är toppen med mej oxå! :D

rebecka.blogg.se

sv; låter toppen :D ja, jag också! :)

Ida Vinsa ♥

- asbra :)

Johanna

Svar : Hihi okej :)

Jossan

sv. Haha jaaa! :'D



Hohoho, grillat! Me like :')

Jessica

Hehe, tackar ;)

Elinn

yes, ohja riktigt gott :D

N A T H A L I E

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

m'

Nu ska jag ner till stranden!!! sååå skönt! :)

vad ska du göra då?' kraam

Enya♥

Va gärna med i dagens blogg! :D Följ instruktionerna!



Förlåt om du inte gillar sådan här reklam!

Nathalie

dagens länk vinnare finns nu uppe:D anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren-6.html#comment

ronja

sv: tack så mycket :)

gott med grillat!

Ragna =)

sv; Tack! jag älskar de :D

mathilda

Hoppas att du får en trevlig kväll kram :)

sanna - hästblogg!

hejsan, fin blogg! Besök gärna min blogg! :D

LinneaBorg♥

ÅHH vad mumsigt det där såg ut! :D



BTW: Vill du tjäna pengar gratis och redan få 20kr när du blir medlem?



Bli då medlem redan idag på denna sida:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=32944

De är verkligen ingen sida man vill missa! Så vad väntar du på??? :D Bli meeedleeem!!



Ps. Om du anser detta som reklam eller nått annat störande, då kan du genast radera eller ignorera denna kommentar. Kram på dig! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: