by amanda

| Vardag


Vid 11 någon gång ringde min chef och sa att jag inte behövde komma och jobba, det var helt tomt på gäster. En besvikelse, men endå lite skönt. Jag har istället städat, solat, springt en runda, lyssnat på musik och tagit det lugnt. Det är väl det jag hade tänkt fortsätta att göra. Vi hörs senare. Puss&Kram

Jessica

hurså? (a)

Anonym

sv; Ja :).

Anonym

sv; yes :).

Anonym

sv, Fast vi hr inte varit tsm 2 år, vi träffades för två årsen idag :).

sanashaba'

allt bra?(:

SAGA

Sv; Men det är ju mysigt :p

du har också snygg bikini förresten :)

Anonym

sv; Vi fick kontakt på datorn via gemensamma vänner för ungefär 4 årsen. Sedan så bestämde vi oss för att träffas (då hade ingen av oss tanke på mer än vänner) för två årsen och sen gick det som det gick. Haha :).

sanashaba'

sv; jo, det är toppen med mej oxå!(:

LINDAVIOLA!

sv; Precis! När vi bara hade kontakt via datorn så hade vi jätte mycket kontakt vissa perioder och ingen alls ibland. Sen började vi träffas för två årsen och efter ett halvår blev vi tillsammans, så i lördags hade vi 1,5 år tillsammans :).

sanashaba'

sv; haha ja!

skönt att du fick slippa jobba idag!(:

Cajsa

jag har också solat idag! ^^ Sååå skönt! :D



allt bra med dig idag?

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

rebecka.blogg.se

sv; men man bränner sig som fan av det om man inte har sån hud som aldrig blir bränd :)



ja :)

Cecilia ♥

Kussen, titta vad jag har fixat... :D

Haha, är du glad nu? Var ju tvungen att fixa för ville lägga ut bilder och så ;) Visst blev det fint? Min kompis hjälpte mig ♥

Cecilia ♥

Sv; Haha yeah! Tack ääälskling :D ♥

Fan, det var as nice ;) loooove yoooou

Anonym

Skit fin bikini!! :) Älskar färgen.

Anonym

-Åh så skönt! Det är helt okej här, inget sol väder tyvärr ^^

Sveriges nya fan-blogg

Sv: tack och varsågod :)

SAGA

Sv; Okej.. Aa den är riktigt somrig :D

rebecka.blogg.se

sv; haha, ja :)

已知 Mohammedi Al-debis™

allt bra?

josefin

fin blogg! gillar din header :)



ta gärn en titt på min blogg<3

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Jag mår fint, görs`?

Cecilia ♥

Kolla in på bloggen och lämna gärna en kommentar på vilken klänning du tycker var finast i senaste inlägget:D ♥

tack :D

rebecka.blogg.se

sv; ja, en liten stund haha :D

rebecka.blogg.se

sv; ja :D

Ida

Vara med i min dagens blogg? ♥ Avslutas ikväll!

http://idahtt.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-1.html

Cajsa

jo helt ok med mig. :) åh, mamma vill att jag ska med och storhandla med henne men jag har ingen lust! :(

hihi :D

Danti

allt bra? :)

Johanna

Svar : Hihi :)

Jessica

Hihi, joo jag märkte det själv:$ men jag är ju kort också så (a)

semlan

Gå med i veckans blogg och få en länk på min blogg



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html :D



FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; tack ska du ha :D blev lite orolig att den nya inte skulle duga :D

Isabelle

fin header:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: