by amanda

| Natur


Hej cuties!

Vaknade runt halv 12 imorse, eller ja.. väcktes då. Gjorde ingenting speciellt, ganska segt faktiskt. Spelade lite spel och umgicks bara. Sen drog jag och mamma ut och cyklade i någon timme. Därefter satte jag mig framför datorn, svarar lite på komentarer och lyssnar på musik. Tänkte snart gå ut och sätta mig i solen med de andra.

Ikväll och imorgon när alla andra åker hem till Stockholm stannar jag kvar här ute, ska jobba nästa vecka. Så stannar kvar helt ensam med farfar och Carin. Åker hem på onsdag kväll men ut på fredagen igen. Så nu vet ni hur läget ligger till ;) Kommer försöka blogga så mycket jag kan. Vi hörs kanske senare. Puss&Kram

lovisa

har du haft en bra helg och fin midsommar?:)

Lisa

fin bild:D

Anonym

Fin bild :o

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag med, såååå gott :D!

Ja, okej :D

SAGA

Sv; Ja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa super gott :D!

Daniella

Ja. Fin bild du har tagit :)

ebbaalexandra

Sv; Det är bara bra med mig! Ska du göra ikväll?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

gott :D!

SAGA

Kollar på en film, dudå? :D

rebecka.blogg.se

sv; okej, mysigt :D samma här :)

Anonym

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe.

Har just nu en tävling där du kan vinna en earcuff, titta gärna in här och anmäl dig; http://fashiontwisted.com/2011/june/tavling-svart-earcuff-med-kors.html#comment

SAGA

Sv; Okej, älskar gossip girl :)

2012, haha har aldrig sätt den :)

ebbaalexandra

sv; Okej låter skönt det med! Ska snart sticka iväg till pijkvännen :)

claramaja

Ja, så är det.<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :D!

Sofia

jodå, dusj sötunge? :D <3

rebecka.blogg.se

sv; ja, absolut :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: just nu gör jag inget, du då? :)

Anonym

umgåtts med släkten hela dagen, för att nu kunna komma hem o koppla av ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D

SAGA

Sv; Jasså, okej :)

Daniella

Det var så lite så :D

Hur gammal är du?

SAGA

Sv; yesyes, allt bra då? :)

Daniella

Okej :)

Jag är 11, vad gör du?

Anonym

sv; Ja :D.

Anonym

sv: verkligen:D

Anonym

Kul att du är med och tävlar om earcuffen. Hör av mig på onsdag om vem som vunnit =) Haft en bra dag annars? ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)!

sofia

va härligt! :D

claramaja

Ja, förutom det är det bra. Själv?<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: