by amanda

| Vardag
Förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår. Men när jag vaknade gjorde jag mig i ordning direkt och drog sen ut. Träffade Hanna och Annie. Hälsade på några i centrum och sen drog Hanna. Jag och Annie åkte till Bagis, hon åt sushi och sen mötte vi Natou, Emma och Emelie. Åkte till Skarpnäck, hälsade på några och sen drog de. Jag, Emma och Annie åkte tillbaks till Kärrtorp och mötte Hanna. Var även med Alex, Adam och Pavel. Sen drog vi brudar hem till Annie, åt lite och ja. Senare på kvällen träffade vi Viktor, Wille och Adam. Var uppe lite på Hammarbybacken. Jag sov hemma hos Annnie.

Nu är jag hemma och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Då åker vi till landet. Internet är med som vanligt så jag hör av mig någon gång senare ikväll. Puss och ha en bra dag :) ♥

Lisa

härlig, det är kanon med mig:D!

mathilda

Gå in och hissa eller dissa outfiten på min blogg , mathildaamelin.blogg.se :D

heh ja :D söt bild! kram

Sophie' PH♥TO

- jaha ^^ <3

ebbaalexandra

Sv; Det är bra med mig med :) Vad ska du göra idag då?:)

Eleena :)

sv; hehe okej ;D!

Så lite så (: Händer idag ?

ebbaalexandra

Sv; Det låter mysigt :D Ska träna och träffa vänner :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; definitivt awesome! :D

okej :D Nej inget typ :d

Sophie' PH♥TO

- nää :( men gör det imorgon :D <3

japp :)

Blir landet & sen tror jag några släktingar skulle komma, själv? :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ne har inga planer :D

Eleena :)

sv; hihi ja dom luktar gott !;d

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

jag ÄLSKAR den :D

sandra

sv: okej, jag tycker den är helt okej :P

Cajsa

jo då det är helt ok... :)

elf

Ställ gärna en fråga i våran frågestund (:

Sophie' PH♥TO

- yes ^^

hur är det med dig då? :) <3

Ja :)

Lite innan Arkösund, ditt då? :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nu har så många frågat så jag lägger ut det på bloggen ist :D

Johanna

Svar : Yes, precis det jag gjort nu också :) Känns skönt! Tack, hehe.

sandra

sv: japp :) allt bra med dig idag?

okej, hmm .. äsch inte så bra på o förklara men aah :)

Okej nej , men skojigt namn :D hah

Sophie' PH♥TO

- härligt, toppen med mig :D <3

Cajsa

inget planerat. själv?

Eleena :)

sv; naw tack !:) dsm !

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

det kan jag D;

sandra

sv: härligt :) jo det är bra med mig, är ledig från jobbet idag så passar på att bara ta det lugnt :D

Ja, okej :D jo jag vet var norrtälje är :D

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

ja :D älskar att få saker hihi :D känns som födelseda gller ngt

Tinalicious

Söt tjej :D



Måste säga att du har en jättefin blogg :D

Kika gärna in på min blogg med, där jag har en liten tävling där du kan vinna två matchande smycken :D http://tinalicious.blogg.se/2011/june/tavling-hos-tinalicious-1.html#comment



/Kram på dig, från Tina :D

ronja

fin :)

tildaa ♥

Du fotar as bra! :D PS; jag är lat.. så därför tryckte jag in på Lat rutan 8DD



psst: Jag har startat Dagens blogg som kommer att pågå till cirka 20:00 - 22:00 ikväll.

Mer info hittar du i följande inlägg:

http://ttiildaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-2.html#comment

- ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, förlåt mig.

Annars kan jag bara ge dig ett lycka till om du väljer att bidra.

// http://ttiildaa.blogg.se

sofia

vart är dina örhängen ifrån? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: