by amanda

| Vardag
Grattis till min älskade storasyster som tog studenten idag! Vi gick upp tidigt, fixade oss och åkte sen mot systers skola. Kollade på utspringet och därefter åkte jag och min kusin Emma till farsta. Vi satte oss på Espresso house och fikade. Åkte hem igen, spelade kubb och sen kom gästerna. Vi åt god mat och ja. Det var trevligt. Nu är vi i Norrtälje. Imorgon ska vi på någon motorcykel grej. Typ utställning. Fast jag tar nog bussen till landet istället. Menmen, som ni redan märker är internet med! Här bjuds på lite bilder från systers student. Kisses






Resten av bilderna tänker jag inte visa :)
D A N T I

sv; hehe kul..? :)

Veronica

Det var så lite så =)

D A N T I

sv; ok :D

Anonym

ingen orsak :)

Malin

sv; okej, men du vad är en studenskiva? har hört ordet flera gånger men aldrig fattat vad det är för något? :P



Fina bilder!

Anonym

- ja, vgd?

Veronica

Ja verkligen =)

Johanna Enocksson

Grattis till din syster! :D Vill du köra länkbyte nu kväll? :) <3

hanna ♥

tack så mycket :))

Malin

sv; okej, då vet jag ungefär! :D



Läste nyss att du är 15 år, då ska du väl börja på gymnasie? Vilken linje har du sökt till? :)

Anna med A

det tycker jag att du ska göra :)

Hannah - Foto, mode & inspiration.

- svarar på kommentarer ;).

Malin

sv; okej! Jag fyller 16 i juli, så jag ska egentligen börja på gymnaise, fast jag ska gå om nian.

belsas / elsa

SV: Jag har tyvärr inte det! :( Jag skulle vilja åka till Liseberg i sommar, det var ett tag sedan! :D

Malin

sv; Jag går just nu på en resurs skola, där man får den hjälp man behöver och kan jobba i sin egna takt. Där går det typ bara 8 elever, och ungefär lika många lärare. Där går jag för att jag har svårt att vara i ett klassrum tillsammans med många andra. Alltså hamnade jag på resurs då, + att jag har fått en diagnos som heter ADD. Och den diagnosen innebär att jag har svårt att koncentrera mig och massor, det finns att läsa om på nätet om just den ADD. men det handlar mycket om detta och att jag inte har så bra betyg! :/

Veronica

Ja det var riktigt gott =)

Veronica

Njuta av vädret =) du?

HANNA

okej , jag gillar nikon mer :)

belsas / elsa

SV: Nä okej. :) Tycker det är roligare där. Men annars gillar jag Sthlm bättre som stad och så. :)

Veronica

=)

Veronica

Härligt =)

Anonym

hehe okej.. men nikon har mer tillbehör :d

sv; okejj;d

jag gör inte såå mycket:)

Veronica

=)

Anonym

nej, men brukar låna av min kompis som har en canon, och gillar inte den :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kan man säga :D!

Veronica

Ha en fin helg =)

sv; tack såå mycket;D!

garttis till din syrra som tagit studenten;*

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härliga bilder :)!

Anna med A

jag med :)

rebecka.blogg.se

härliga bilder :)



sv; att hon är :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; oavsett vad vi pratade om , så ska man smile:a genom livet! (a'

A n g e l i k a ♥

Grattis till henne ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: