by amanda

| Vardag
När jag och Amanda vaknade imorse åt vi frukost och sen drog hon. Jag duschade, fixade mig och åkte sen till Nacka forum med Mamma och Jouni. Åt på tacobar och kollade i affärer. Jag köpte 2 par jeans, ett par från Mango och ett par från G-star. Visar bilder imorgon. Fikade på Espresso house och sen mötte jag Annie. Vi gick hem till mig, chillade och åt sen på en pizzeria i Bagis. Hem igen och Hanna kom. Nu dunkar vi musik. Alla sover hemma hos mig ikväll. Kisses
Anonym

sv; :).

Anna med A

den är grym :)

LINDA

vad tycker du om tävlingen som jag ska starta kanske snart . och vill du se mitt rum i video eller bilder kram !

-Matilda.

Härligt, med mig är de också bara bra! :)

z i r r e s ♥

Tack :)

Nathalie

jag ska sova snart:)

Jessica

Mysigt:)

my wesström

inge typ.)

Haft en bra helg?:)

- M a r i a

sv; så lite så:)



allt bra=

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

jim är min lilla son (;

yes :D

ja det är mys .)

M E R E I

- fin bild!

jupp ;p

ska du göra idag ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

vad söta ni är :D

Nathalie

dagens länk vinnaren finns nu uppe:D anmäl dig gärna igen:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren-2.html#comment

Linaa

sv:jaa det är de ;)

Ska du hitta på nåt kul idag då?

josefin

anmäl dig gärna till dagens blogg på min blogg!

vinnaren slumpas fram och länkas imorgon :)



http://juzzisfoto.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

Anonym

sv; Ja, verkligen!

Anna med A

Ja ;D

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Jatack det är bra :D med dig också? kram

Carl-Alfred

Fin blogg! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ne jag fyller 17 om 1,5 vecka :D

rebecka.blogg.se

låter som om du hade en bra dag! :)

Anonym

jodå det är bra :)

AMYAH

Svar: Okej, för vill gärna kolla på den men jag vill inte direkt bli jätterädd och inte gå in i mitt egna badrum efter filmen.. om du förstår vad jag menar hahah, Kram! =)

Anonym

hur vädret hos dig ?:)

sofia

jodåå :D

Jessica

Haha :D

tina

absolut, hur är det själv? :)

- M a r i a

sv; härligt:) det är bra här också!



vad ska du hitta på idag då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: