by amanda

| Natur
Godmorgon! Idag börjar vi runt halv 9 och slutar 12! Skönt. Skoldagen börjar med att kolla på någon match, lärarna mot sexorna eller sjuorna eller vad det nu är. Därefter vet jag inte vad vi ska göra. Men när vi slutar ska jag i allafall träffa Ida. Det ser jag fram emot! :) Ha en bra dag allihopa!
LINDAVIOLA!

sv; Så mysigt :).

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; klart att jag kommer må bättre :') jag blickar ju bara framåt och väntar (:

D A N T I

sv; bara bra :) Och nu när man har sommarlov..

C ღ

- Ok :)

Desperate housewifes bara :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; åhh tack så mkt :)

SANNA

Hej Sötan! :)

Det var ett tag sen...

Vad händer hos dig? :)



Kramar!

Julia

Åh tack sötnos, vad glad jag blir!!

Kommer sakna dig jätte mycket med, och självklart kommer vi att träffas :) <3

Cajsa

händer för kul idag då?

Anonym

Tack!



fint

Anna med A

ja ;)

Linnea

Fin blogg! Ser att du har också en likadan kamera som jag hehe :)

Jessicaolsson

anmäl dig till veckans blogg :)

Nathalie

ja det var rätt så skönt:D

vad hittar du på ikväll?:)

sandra

sv: haha japp :)

Jessica

Varsågod :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Vilken fin bild :)

N A T H A L I E

Så lite så! :)

wilmaaa

ja det är löshår:)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

jag skrev att jag hade testat hur det smakade och sen undrade jagom folk använde sig av dieten bara? ;)

Jossan

sv. Varsegod! :)



Åh nice! Vi slutar på onsdag :o Om en vecka idag, men det går nog fort! :D

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: haha jag tycker det var fint :')

toves träningsblogg

syren är = skolanslutning för mig :)

Ida Vinsa ♥

- Trevligt ! :)

Allt bra idag ?

Tack :) Fin bild.

Emma

Hade också så kort skoldag idag, så skönt :)) Inte långt kvar till sommarlovet heller? ^^

Louise- tävlingar och annat roligt !

härligt :) jo de e super med mig :)



gör dudå?:)

amanda

Typ har haft skolavslutning :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: