by amanda

| Resor

Här kommer resten av bilderna från Fårö/Gotland :)














anna

sv: najs köpte du något :)?



ne ja har inte gjort mycket då :P

EMMAS!

sv: åh jag gillar dom bilderna :D

sofia

meeen klarT! :D <3

anna

sv: jaha nu fatta ja ja kolla bara detta inlägget å började undra vad du menade men de var fina saker :D

Cajsa

haha tack sötnos.. ^^

EMMAS!

hihi :D gjort idag?D

LINDAVIOLA!

sv; Jobbat och haft kalas, själv :)?

sofia

jodå, dusj? :D

victoria

fina bilder :)

okej

alessia

Hejhej, jättefin blogg! :D

Vill du göra bloglovin' byte? :D

Men iallafall, hur måru då? :D

KRAM!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

wilmaaa

fan så drygt..<3

Anonym

TVÅ timmar kvar innan tävlingen avslutas! Vill så gärna komma med på Topp 100 så jag blir en utav finalisterna!! Rösta 5/5 stjärnor:D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

Johanna

Svar : Allt är toppen, lite seg bara. Hur är det själv? :D

Anonym

- va i köpenhamn på en intervju o så =) själv?

Johanna

Svar : Härligt :D

Sanna

Fin blogg och härliga bilder! Hoppas dagen varit bra :)

Cajsa

nej jag ska nog sova nu. natt natt finaste! höres i morgon. :)

Amanda Jonsson

vad fina!!

Cajsa

oj, förlåt! skrev jag med fel bloggadress!? :O

Cajsa

hehe oj, förlåt! :) råkar jag skriva med spotlife någe mer så är det bara att ändra spotlife till blogg. :) Det är samma adress för övrigt. ;-)

anna

sv: ja diggar ringen du köpte :D

sv; okej :)! svarar på kommentarer :D

härliga bilder!

Jessica

aww, tack så mycket! Du är söt:)

Annsofie

Fin blogg tjejen !



Veckans blogg uppe.

Läs mer på bloggen för mer information.

Kram,ha en go vecka!

Johanna

Svar : Tack så mycket :D

EKO Lisa

Vilka fina bilder!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte jag! :(

för jag jobbade!

Nathalie

Nu är dagens länk tävling igång igen! Anmäl dig gärna, utser en vinnare imorgon:D

http://liborius.blogg.se/2011/july/tavling-1.html#comment

EMMAS!

sv: najs :D inte så mkt :)

carolina - Stall Assla

Svara gärna på Veckans fråga som är uppe på bloggen nu!

Frida

Härliga bilder! :D

Maja

Vackra vackra Gotland!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: