Ramlat med moppen, haha!

| Natur




Lugnt och skönt på landet? Knappast.. Igår när jag hade varit och hämtat Helena med moppen på jobbet och vi var påväg hem, ja då gick det som det gick. Jag satt i min egna värld och tänkte mig inte för, så jag vände på huvudet och kollade bakom mig istället för att kolla i backspegeln. När jag kollar fram igen så är vi påväg ner i diket, så jag svänger åt andra hållet fort som fan, vi sladdar. Jag försöker bromsa men fick panik och gasade istället, så vi åkte ner i diket på andra sidan vägen. Och sen upp, då fick jag stopp på moppen. Haha, jag kastade mig av. Kollade Helena så allt var okej, vilket det var! Vi båda slog i knät lite men det gick bra. Dock är moppen lite trög nu att styra men pappa ska försöka fixa det :)

Efter det åkte vi i allafall hem till Helena och Johanna en snabbis. De fixade sig och sen drog vi hem till Linus för lite partyyyy. Där var Linus, Karro, Alexander, Gustaf, Jonatan och Oskar.

Började jobba klockan 12 idag, slutade 4 som vanligt. Nu är jag hemma, ska äta lite och sen träffa Helena och Johanna igen. Imorgon är jag äntligen ledig, wihoo. Då ska jag och Helena till Norrtälje över dagen. Hörs senare. Puss&Kram

Gabbe

sv: hehe tack XD

Inget imot dina ;)

♥ majjin.se

jätte fina bilder! :D vilken kamera är dom tagna med? :)



svar: tack så mycket!

Cajsa

hehe.. :P göres?

Cajsa

hihi ok. jag håller på och gör mig klar för att åka in till stan och gatufesten. ;-)

Gabbe

sv: tack själv ^^

dreamsandthoughts ☆

jo de är bra :D

Cajsa

hehe ja! ^^

ska packa om väskan nu och sedan ska jag med nästa buss.. ;-) höres i kväll eller i morgon!

gisela mamma till Ebba

aj då din stackare! Fina bilder!!

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Linn

Jätte fina bilder och grymt fin blogg! :) Hur är det med dig?

♫♪ Sandra T

fina blommor :)

dreamsandthoughts ☆

japp , görs? :D

Linn

sv; Vad tur de! :) Jo det är väl helt okej :D

dreamsandthoughts ☆

tv :)

♥ majjin.se

svar: jaha, okej :P vad har du för digitalkamera? :)

♫♪ Sandra T

det är dom också :)

Linn

sv; Nja är bara lite trött bara :P Hehe

vad ska du göra för spännade resten av sommaren då? :)

FREDRIKA PERSSON

fint!

dreamsandthoughts ☆

how i met your mother heter programmet :)

Linn

sv; Härligt det lät! Vad sommarjobbar du med? :)

Ne jag vet inte riktigt, kommer nog vara hemma rätt så mycket i sommar men ska väl dra neröver till farmor i början av augusti :)

♥ majjin.se

svar: jaha, men då vet jag vad du har för kameror :)

- har mina söta kusiner här :D vem är din idol ?

Linn

sv; Jaha härligt! Redan börjat eller? :)

I Öregrund :) Det är typ 65 mil ifrån oss så varje sommar brukar vi passa på att åka ner dit och vara där i ca 1 veckor :)

- nehe ;) danny, eric, justin & jedward! <3

Linn

sv; Jaha! Nej tyvärr blev det inget sånt i sommar. Eller gick ju sommarskolan i två veckor så blev inget riktigt sommarjobb för mig i år :/

Linn

sv; Nja gick inte alls bra för mig det här året. Och det är jag verkligen inte stolt över mig själv för heller.. Men ska försöka ta igen allt som gå och försöka bättra mig nu till 9an!

Gabbe

^^

Linn

sv; Ja då! :)

Gabbe

sv: haha jag brukar vara sjukt slarvig med ögonbrynen xD

Måste vara mer noggran nästa gång ;)

Linn

sv; Ne nästan ingenting alls, umgick med en kompis ett tag tills hon var tvungen att åka hem, annars har jag väl inte gjort så mycket förutom att packa lite :) Du själv? :)

Linn

Sv; Jaha gått bra då? :)

Ska iväg till Lycksele till Erik het han :)

Gabbe

sv: åh sånt är så sjukt jobbigt -.-! Lider med dig!

Linn

sv; jaså? vadårå? =/

dreamsandthoughts ☆

japp :D

Linn

sv; Hehe jo förstår de! :P sån är jag med, ska alltid ta med mig hur mycket kläder som helst :P

Elsa

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: