by amanda

| Vardag
Gotland dag 2 här då :) När jag blev väckt imorse åt vi frukost och gick sedan ner till stranden. Vi bor ju precis vid tofta. Så vi solade, badade och sådär. Sen åt vi lunch på någon resturang. Drog därefter hem, satt lite framför datorn och åkte sen ner till Visby. Åt middag på en resturang, buffé. Gick runt lite på stan, köpte glass vid hamnen och sen drog vi oss hemåt. Kom hem för inte så speciellt länge sedan. Just nu sitter vi och pratar, chattar även med Jonatan :D Hörs mer imorgon, puss&kram ♥
Linn

sv; Hur är det med dig då?:)

Ragna =)

sv; Tack! :D

danila

Hej allt bra ? :)

sanashaba'

låter som en trevlig resa! :D

M E R E I

- fina brillor!

Anonym

Hej, följa varandra på blogglovin? :)

anna

sv: åh vad mysigt de låter :D



haft en bra helg :)?

Matilda§upergirl!

Fett fin blogg du har! altt bra? :)

Va gärna med i tävlingen på min blogg:

http://matildaqvarnstrom.blogg.se/2011/july/den-basta-bloggen.html lycka till!

claramaja

Jag saknar min pojk något alldeles förfärligt.<3

Nathalie Nyrén

Tack så mycket! :)

FREDRIKA PERSSON

SV; Tack!

Lisa

åh vad kul, vill också dit=)!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, blir så glad!! :)

hur är det med dig?

ronja

sv: tack :D fin!

Enya♥

Sv; så lite så :p

dreamsandthoughts ☆

ja =)allt bra? :D

FannY HulT

bättre lycka nästa gång! ;)

kommer nog köra lite dagens blogg snart igen, så håll utkik! :D

alexandra | fotoblogg

låter som du haft det roligt, fin bikini btw, var är den köpt? :)

claramaja

Ja, det är inte kul precis.<3

sofia

härligt! :D Haru de bra på gotland? :D

matilda

jo det bra med mig! ställ gärna en fråga i min frågestund :) kram

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; lägg till mig, bara söka:

[email protected]

Linn

sv; Härligt! :) Jo det är super :D

Lisa Radojewska

sv; förlåt för sent svar, har varit mkt upptagen!

har du haft en bra dag?<3

kram

Ida Centerlid

Finaste, vackraste, sexigaste, underbaraste bästis!!! Du ska veta att du är vacker <3 me love you long time

Isabelle

Hejsan! Just nu pågår en tävling i min blogg där man kan vinna ett iphoneskal ( 3gs /g 4g osv ) för upp till 500kr där regelerna är superlätta och det tar max 3min!

Checka in det är värt det ;) Har du ingen iphone? Vinn en åt en släkting kompis osv bra födelsedagspresent ju?

man kan alltid försöka!

( Ursäkta om du inte gillar spam! jätte fin blogg btw! :) )

http://isabellealberti.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

http://isabellealberti.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

anna

sv: najs de :D



jo min helg har varit skit bra :)

louise :)

fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: