by amanda

| Resor



Gick ju upp klockan 3 inatt som jag skrev tidigare. Vi var framme i Visby strax innan 8. Åkte och handlade och sen dit där vi bodde. Jag gick och la mig och sov i någon timme. Familjen väckte med vid 12, vi tog då bilen in till Visby för att äta lunch på en resturang. Efter vi ätit gick vi och hälsade på en kompis här, satt på hans båt i solen. Handlade och sen hem igen. Jag sov i typ 4 timmar till och sen var det middags dags. Grillat till middag. Sitter bara och tar det lugnt just nu. Är typ fortfarande trött. Men vi hörs imorgon!

Varning för att jag ser för jävlig ut på alla bilder jag är med på!








hahahahaha jag måste sola :D


dreamsandthoughts ☆

jaa :/

sofia

haha jaa :p <3

aina [fotoblogg]

sv; Tack :D

Elsasfoto

Fin blogg, vill du göra ett bloglovinbyte? =)

sv: okej , svarar på lite kommenttaer:)

och du , du ser INTE förjävlig ut på bilderna!

Eva la diva

sv: Tack för din röst! =D

Kram

Johanna

Svar : Kul. Ligger i sängen och tänkte väl gå och lägga mig nu :D

Ja, okej vad bra :D

Tack, dina också!

Jossan

Åh, maten såg jättegod ut! :D Massa mums på pasta!

Mysiga bilder också :)



sv. Yes!

Sandra

Härliga bilder!

Ska strax fixa lite frukost och sen njuta i solen ett par timmar :)



Vad gör du?

Kram

Enya♥

Sv; härligt :) jadå!

belloon,

jaha du ikväll blir det grill! :)

Maria

SV:Det är bara bra med mig med :)

FannY HulT

vad gärna med i min tävling här http://fannyyhult.blogg.se/2011/july/tavling.html

1:a pris blir länkad i en månad

2:a pris blir länkad i ett inlägg

bara att komentera vad du tror! :)

avlutas idagkväll kram

Julia

- det är bara bra :)

va, gör durå ?

sanashaba'

Ha en bra dag!(:

sandra

sv: ja det är ur mysigt där!

z i r r e s ♥

Fina bilder! :)

SAGA

Hejsan.

Ledsen för sent svar men kom hem igår och jag är väldigt lat nu så jag skickar samma sak till alla, hehe :) Men hoppas du har haft en kul vecka. Kramkram



Anonym

Bra dag ? :)

dreamsandthoughts ☆

tkr ja med :D

I S A B E L

Fin blogg!

Linnea Sjöström Foto & Vardag

härliga bilder :)



Jag har fina tävlingar igång i min blogg. Kanske något för dig? Värt att kolla in :)!



http://linneaasjostrom.blogg.se/category/tavlingar.html



Det vore jättesnällt om du kollade på videon i mitt senaste inlägget och kommenterade vad du tycker om den! Det skulle vara kul och betyda mycket :)

ronja

sv: tack :D

fina bilder!

toves träningsblogg

jag har tränat, haft min danskompis här och haft det bara bra, du då?

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

LINDAVIOLA!

sv; :).

Johanna

Svar : Jadå :D

sofia

bara bra, dusj? :D <3

Amanda Rieem

tjoho! :D



Ville bara påminna söta du om att ajg inte bloggar på blogg.se längre utan att jag bloggar på scenbloggen.com



Är toppbloggare där! amandarieem.com



PUSSPUSS

Amanda

Vilka ljusa och fina bilder! =)

M E R E I

- nice pics!

Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: