by amanda

| Natur


Godmorgon sötnosar! Jag blev väckt för en liten stund sedan så har precis ätit frukost. Det är fint väder, sol och varmt. Så vi tänkte gå ner till stranden. Men som de flesta vet så hatar jag att sola, så jag solar antingen lite på balkongen eller så går jag ner senare. Vad som mer händer idag vet jag inte riktigt, men vi hörs mer senare. Puss&Kram

anna

sv: varsågod :D



usch ja hatar med att sola men enbart för att ja blir så rastlös :P

Cajsa

hehe..xD

göres?

toves träningsblogg

Hej :)

Jag är fortfarande lite förkyld och hostig.

Men har börjat på mitt nya jobb igår :)

Så om du bor i Sthlm och vill bleka dina tänder med UV-strålning är du välkommen att boka tid här hos mig på bloggen.



Priset är 1000:- och behandlingen tar ca 1 timme.

Det är vardagar efter kl 18 och på helger.

Gabbe

Gud vad vackert!



sv: åh tack så mycket ^^

Länkar dig i ett inlägg när tävlingen är avslutad =)

Gabbe

=D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. nej jag var i roma! :(

sanashaba'

sv; jorå, detär toppen med mej oxå!(:

vad gör du? :D

Michelle

Mkt fin blogg med fina bilder:)

Jessica

Varsågod:D

Johanna

Svar : Hihi. Allt bra? :)

Jessica

Jag gör inte alls så mycket, sjdå? :D

MADDES

Gårdagen var bara bra. Hur mår du idag?

SAGA

Fin bild :D

Cajsa

har varit ute och klippt gräsmattan. :P

Gabbe

sv: ahaha xD Men du bilden på dig på höger sida är grymt snygg =D var köpte du de där legginsen/byxorna =)?

anna

sv: eller hur :O dock är de ju inte fel å bli brun :P

c.

fin bild :)

Johanna

Svar : Härligt :) Allt är toppen här också :D

c.

sv: hehe tack :)

allt bra idag?

c.

sv: härligt å höra :)

jo det är super!

c.

sv: yes :)

ronja

sv: tack :)

fin bild!

wilmaaa

nej.. vad händer ikväll?:)<3

Johanna

Svar : Hihi jadå :D

sanashaba'

sv; åh vad skönt!

Jag gör inte så mycket, väntar på en kompis! :D

-tack så mycket sötnos ;*

Cajsa

göres söt?

c.

sv: solat lite, varit ute , annars ingenting, dudå? :)

c.

sv: låter bra :)

Solin

riktigt söt blogg du har!

allt bra? :) ♥

EMMAS!

haha :D

sanashaba'

sv; hah, solar du fortfarande?(:

Cajsa

är upp på rummet och ska byta om till min rosa mysdress... det börjar blåsa ute nu och vi ska äta maten ute på våran uteplats.. ^^

EMMAS!

fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: