hiss&diss

| hiss/diss


* Åka utomlands
Finns det något bättre? Nej skulle inte tro det.
Jag älskar att åka utomlands. Värmen, solen, bada, äta på resturang varje kväll.
Åh .. jag vill åka utomlands nu !


* Det härliga vår vädret !
Det kommer och går, men om ni tittar ut just nu. Det är sol, himlen är helt blå.
Så härligt. Jag är verkligen trött på vintern -.-


* Mina vänner
Som alltid förstår mig, som alltid finns och stöttar. Vem hade jag varit utan dom?!

* Den som aldrig säger ifrån
Det är viktigt att kunna säga nej. Annars är det lätt att man blir utnyttjad.
Ibland kan det vara svårt men det är en sak man måste lära sig.

* Mina pengar
De tar slut i stort sätt direkt när jag får dem. Det är omöjligt för mig att spara.
Förut gjorde jag alltid det. Hade flera tusen i sparbössan. Nu är de puts väck -.-

* Vikten
Jag önskar att fler kunde vara nöjda över sin kropp istället för att alltid klaga.
Du är fin precis som du är.

fanny

okej va surt:/ förkyuld eller?

fanny

okeej, mjo:( plus feber!

fanny

Desamma:)

Dilan D

bra hissningar och dissningar! :D

LINDAVIOLA!

sv; Absolut!

S o f i e ♥

Veckans blogg är ute på bloggen! :)

Var gärna med i dagens blogg! ( ska sluta med veckans blogg )

S o f i e ♥

Lycka till! :D

LINDAVIOLA!

sv; har haft praktik och senare blir det gymnastik. Själv?

Anonym

sv; Krya på dig!

Anonym

sv; Varsågod :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)

Jennie ♥

sv: allt bra idag? kram

Angelina

sv:aa :)

håller med på det där!! bra hiss och diss!! (y)

idaahlsen - fotoblogg

har du sett i rymden finns inga känslor ? :P

bella

hejsan allt bra med dej?

kramiz<33

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha ja :D!

idaahlsen - fotoblogg

jag håller med om ditt hiss & diss !

helt rätt

Vendela

Ja ,att åka utomlands hade inte varit helt fel!

Erika

Bra hissar och dissar :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej :')

bella

svar: härligt att höra de =)

jo det är bara bra :)

vad har du för dej då ?

kram=)

emelie francea

Jag har nyss kommit hem :)

Hur e de idag?

Elin Sandelin

Hej :) superfin blogg du har! var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig :D

@ Heddez

Fin blogg, allt bra?

kram

Johanna

Härliga hissar :D

sandra

sv: allt bra? :)

C E C I L I A ♥

Helt jävla rätt om det där med vikten ! ♥

chayenne

Bra diss om vikten! Så sant ju :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: