Svar på tal

| Svar på tal
Liza om by amanda:
Var gymmar du ?
Diggar bloggen :)
Svar: Vi har inte riktigt börjat där ännu.. men på Actic i Sjöstadshallen.
Tack, vad roligt ! :)
E M M Y

spelar spel på facebook ;$

göra idag ?:D

jennifer - photography

Händer ikväll? :)

sandija-fotografier

sv.gött :D nja inte så bra =)

L I K E S O F I E [foto]

- vad gör du? :) <3

erica

inte så mycket :) du då?

E M M Y

vet inte,ska nog inte göra så mycket(:

alice

sv: phish food :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej :) väntar på att min granne ska komma tillbaka för hon är hemma och äter :) <3

sandija-fotografier

sv. har ju förlora en av min bästa vän.. Andy

LINDAVIOLA!

sv; ahaha ><

alice

sv; okej ;p

Dilan D

inget att tacka för :) vad ska du hitta på idag?

Johanna

Hihi, vad händer idag:)

sandija-fotografier

sv. det är marsvin. =)



har du lust följ via bloglovin? =)

Dilan D

vad härligt :D jag ska bara vara hemma och mysa! <3

L I K E S O F I E [foto]

- yep ;) <3

Johanna

Gött:)

Ska leka med barnen, sen grilla :D

alice

sv: inte så mycket :) vad har du gjort idag då?

sandija-fotografier

dv. har lagt t dej =)

angelica

sv blir dom! :)

hanna ♥

nu blir de match, sen vet jag inte :) själv+ :D

sandija-fotografier

sv. =) vad ska du gör idag?

jr

,D

Anonym

Tackar ;D

D A N I E L A ♥

- okej testar olika headers haha kan inte bestämma mig :d

erica

okej kul :D

sandija-fotografier

sv. okej :D jag vet inte alls.. kanske se på film =)

Dilan D

hihi ja :) <3



D A N I E L A ♥

- ja, måste ju säga att blogg.se är lite roligare när de gäller design iaf haha;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)

erica

;)

Dilan D

ja verkligen kul! <3

ange

har du lov? :D

D A N I E L A ♥

- tack:) får väll låta den va nu ett tag haha kanske:d

L I K E S O F I E [foto]

- inte nå bra alls, vi snackar inte ens..

jag skrev hej till han en gång och då va han med den där tjejen och då börja hon snacka med mig istället ;s <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, vad glad jag blir :D<3

vad gör du?

Johanna

Jaoja ! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: