by amanda

| Vardag


Tidigare idag somnade jag på soffan. Och när jag vaknade var Ida inte längre kvar. Men det visste jag inte så sprang runt och letade efter henne, så kollade jag min mobil och då hade hon tydligen dragit men ville inte väcka mig. Så jag satte på en film som jag skriver om imorgon eller något. Åt middag och har sen dess chattat med folk på msn. Ellen, Elliot och Cecilia speciellt, men även med andra. Jag ska fortsätta göra det en stund, och lyssna på musik innan jag går och lägger mig.

Imorgon slutar jag vid 2. Då åker jag och Filippa till Skärholmens centrum, om vi hinner. Annars åker vi någon annanstans. Vi ska möta Cecilia någon gång också. Vi ska ju på bowlingen imorgon. För mer information kolla i inlägget längre ner. Det börjar vid 16.15 och slutar 18.30 så vi hörs när jag kommer hem. Det ska bli super kul (a) Men nu ska jag börja dra mig. Kisses

JOSEFINE THYBERG

tack så mycket fina du! :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

Emmelie

s: Dom kostar 99 kr paret! :)

Matildis.

Jodå , helt okej :)

EMMI - modeblogg

Så trevligt! Min dag har varit hur bra som helst =)

D O L L Y

:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack, vad glad jag blir! :)

Anna med A

ska sova :)

wilmaaa

ska duscha nu:)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och titta ifall det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

Angelica

Har du några planer för sen sista delen av denna veckan då?

Bee

söt bild<3

hanna ♥

tack :D

hanna ♥

oj, de blev till fel haha, allt bra då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: