I tried

| Djupt


I tried so hard, can't seem to get away from misery
Man, I tried so hard but always be a victim of these streets
It ain't my fault ?cause I tried to get away but trouble follows me
And still I try so hard hopin? one day you'll come and rescue me

claramaja

Okej, kul!:)

Sofie Battistich

Veckans blogg är utsedd :)

Vann du inte? Anmäl dig igen :)

L I K E S O F I E [foto]

- jaaaaa :D

wilmaaa

ah, dsm!:)

Elin Sandelin

sv: :D ha en bra kväll!

ida

goda var dom också ! :)

Amanda

Har lagt till dig nu:)

Anna med A

mysigt

Linn :)

hihi :)

FannyFredrica

Svar: Jag har stått i skolcaféet hela dagen sen har jag bara varit hemma ^^ själv?

angelica

sv: okej, jag vet inte riktigt :)

sofiie - bloggare i värmland

vgd? :)

SANDRA

Fint att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

Anonym

Mmm

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. aa :)

D O L L Y

:) vsg

sandra

det var så lite så :)

MISSBELLE

Läs om mitt liv med sjukdomen skolios!



Förresten, SJUKT fin blogg! :)

jessica

sv: superbra!

Cajsa

gör du då snyggaste? :D

sandra-en bra blogg!!

underbar låt det där!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: