gästblogg by Ida

| gästblogg


Tja fan. Läget rå? Här hemma hos Amanda leker vi frisör salong just nu. Amanda sitter med färgen jättefint i sitt hår. 10 minuter till och sen blir hon svarthårig. typ.

Vad gör ni då? Det är ju fan lördag, klockan 13.27, vädret är jävligt kallt, fan jag frös ju om min vänstra kind när jag var påväg hit.

Men fan, herråååå

GUEVACCI

ja, vackraste ^^

sandra

godmorgon :D

Emmie

sv: Tack :) Allt väl? :)

nadjamelzen

jo :)<3

Bee

sorry för sent svar; allt bra?<3

sofia

tackar :D

fanny

vad gör du:)

ida

jag har också bara toning i, fast har bestämmt mig att inte färga nå mer :D

-Cajsa (Fotoblogg)

Varsågod :)))

josefine

trevlig helg! :)

- M a r i a

sv; skönt :)

är allt bra idag?

emma

sV: ja typ samma :D

FlizanLizan

SV: ojsan så hur många som helst haha ;P

allt bra idag? :D

N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket! :)

LINDAVIOLA!

sv; haha, jag rensar aldrig ><

Cajsa

hehe ok. :P

sandra

söt bild :D

Blondiner <3

Ska du kolla på melodifestivalen ikväll? :)

-varse! vgd?

EMMI - modeblogg

- tack ska du ha sötnos:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: