Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Läraren Erin Gruwell kommer till sitt nya arbete med höga ideal. Eleverna i hennes klass kommer alla från samhällets baksida och har inga förväntningar på livet. Men Erin försöker inspirera dem att skriva om sina egna liv genom att läsa om Anne Franks öde. Varje elev har något att berätta och genom skrivandet vågar de snart hoppas på en tillvaro utanför de egna kvarteren.

tryck här för att se trailern.

Så himla bra film ! Vi såg den i skolan och ska tydligen jobba med den också.. tror jag. Den var så himla sorlig, så känslosam. Man kände värsta medkänslan. Jag höll på att börja gråta mååånga gånger, men eftersom jag är sån som inte kan gråta när andra är i närheten så gick det inte (a) Jag fick mig en riktig tankeställare. Jag tycker alla borde se den här filmen.

bild lånad från google

JOSEFINE THYBERG

hihi :)

emmi

allt bra? =)

Angelina

sv: okej, härligt, skönt!! :)

chayenne

sv: Okej kan förstå det isf ;) Jodå det är bara bra med mig!



Hoppas du ha en bra kväll :)

ELLA GRÖN

okej, jag ligger i sängen och svarar på kommentarer men ska snart se film:)

Bee

sv; trevligt,d alltid härligt med musik <3

så lite så!;)

t h a i p i n n e n ♥

sv; ja göra de:)

vart va du senast?:)

emelie francea

ja de tycker jag :)

wilmaaa

tack så mke!:)

Kimiee

hej på dig! jag sitter o äter godis framför tvn, busigt va! :D vad gör du?

sandra

sv: tack, mår mycket bättre idag:)

m

Vad ska du göra idag då?:)

kram

ronja

sv: tack :)

Anna med A

vad glr du+ :)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: