Dagens outfit

| Outfits


Kofta från H&M
Linne från Bikbok
Jeans från Jc, crocker

natiie

Åh, hur mkt kostade koftaan? den är så himla najs!

therese

Det kan man säga:)

Angelica

Bara jobba faktsikt. Kanske se en film med sambon ikväll efter jobbet. Bowling låter jätte roligt! Jag bowlade en hel del förr. :)

sara - only me

fint <3

Jossie

hej! Delta gärna i dagens blogg hos mig! :)

sara - only me

sv jätte kul att due med hihi<3

va görs ?

Cajsa

det bara är så...

EMMI - modeblogg

vilken mysig tröja! :)

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, här är det bra :) Vad har du för planer för helgen då? :)

sandra

sv: antagligen för att jag har brist på bilder :P

Elin Sandelin

sv: ja, dom är hemska!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, ja super gott .D!

L I K E S O F I E [foto]

- har typ bara en och den suger, träffas vi i helgen så ska vi fota en ^^ om han vill vara med :)

Netty♥

sv' yes. okej.<3

josefine

Sorry för segt svar! Hoppas du får en härlig dag! :)

KRAM!

toves träningsblogg

:) hej på dig..

allt bra med dig?

Anna med A

ja :)

sofiie - bloggare i värmland

okej, jag ser på tv :)

Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutie! kolla in om det var du som vann, om inte? ny chans igen ;)

Emmelie

s: När köpte du koftan??

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Fin outfit ! :)

Yes. Okej :)

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :D



Kram

fint :)

ebba bloppis på bloggen

sv: :) åh har oxå en sån tröja, fast ljus! Har dock typ aldrig använt den så aa.. den är ganska ny xD

ida

vsg :D



haft kul idag i skolan ? :)

Johanna

Okeii, samma här :D

ronja

sv: tack :)

fin outfit!

Sofie Battistich

Dagens blogg är utsedd. :)

Vann du inte? Anmäl dig igen :)

matilda

awh tack gumman :D

F E B R U A R I T J E J

Najs :) Vad har du gjort idag?

Linn :)

hihih :)

wilmaaa

ja:)

GUEVACCI

Hejsan, hur är läget? :) Haft fullt upp med praktiken därför har jag inte kunnat svara.. :/

Jessica

Jo, precis :D

Michaila - tävling på bloggen!

Koftan såg jätte skön ut! :)

FannyFredrica

Svar: Det var det! :D

jessica

sv' hihi :)

JOSEFINE THYBERG

fin tröja :)

my wesström

fin blogg! :)

Alexandra

fin outfit :)

Emmelie

s: Okej :)

jessica

sv' åh tack!

jessica

sv' hihi :D

jessica

sv' skola, sen tagit det lugnt dudå? :)

JOSEFINE THYBERG

så lite så! :)

jessica

sv: hehe okej :)

Lisamarie

snygg kofta!:)

Sandra

Snygg kofta :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: