by amanda

| Vardag


Hallu :D Vi kom hem för typ 20 minuter sedan. Sitter och kollar på solsidan just nu fast det är paus. Vi var ju på middag tidigare. Det var trevligt. Jag och Kalle satt och kollade på snövit, haha! Imorgon ska jag jobba, så det blir att gå och lägga sig tidigt. Jag ska jobba hos Tessan, fast ska typ bara riva papper eller något. Och senare på kvällen åker jag hem till Stockholm igen. Vet inte när jag kommer kunna blogga imorgon, men det märker ni. Kisses

A B I R ♥

Fin blogg :)

Allt bra?

sofiie - bloggare i värmland

okej tack :D

Anonym

sv: okej, mysigt!

har bara varit hemma och tagit det lugnt :)

har du fotat länge? :)

sofia

okejj, nej har vecka 10 :)

Cajsa

har fortfarande ont i halsen, annars okej.

ida

dagens blogg är nu uppe på bloggen :)

FlizanLizan

sv; vad görs? :)

ronja

sv: tack :)

fin du är!

Rebecca Jansson'

sv' härligt :) ja det har jag haft!

victoria

sv: hur kan dem vara de? jag fyller i namn och bloggadress ju..

Angelica

Tack så mycket jag tror alla kan rita om man hittar sin nich :)

Haft en bra kväll?

Kim

heej :D förlåt för sent svar. Har du en bra kväll? :D jag tittade nyss på solsidan, gillar du det? :D

♥ KHANGKHENG´S

söt bild:D

karolinajonsson

ser ut som en härlig outfit du har där ^^

Dilan D

söt!



Ja,det är hans riktiga tatuering,men han har utökat den nu och gjort en bildtatuering under den där.. :)

Cajsa

hehe jag överlever, and you know it! xD hahaha. :)

Bee

sv; :D<3

haft en bra dag söt?

Anna

Hihi :D

L I K E S O F I E [foto]

- nää.. jag tycker inte att jag själv är snygg.. men snyggare än henne iaf :o <3

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Idag har vi haft kalas för sambon som fyller år idag :D



Hur spenderas söndagkvällen då?

Kram

Emelie Jägerbert

svar: inget typ träffat en barndomskompis sen har jag väl inte gjort något självdå? :)

hanna ♥

okej, mys! :)

LINDAVIOLA!

sv; det är så mysigt :).

Beatrice Jakobsson (foto)

vad har du för dig? :)

my wesström

vad gör dudå?:D

Nathalie Nyrén

Fin bild :)

Anonym

Haft en bra helg annars då? Lägg gärna till mig via bloglovin så kan jag lägga till dig:) Kram

amanda

söt blogg :)

ida

tack :)

Jessica

Åh, men tack så mycket :D detsamma!

aww

tack<3

Matilda♥

tack :)

Anonym

kul det gillades:) kika gärna in igen;)

Anonym

;D

Emmie

sv: Tack :) Allt väl med dig? :)

MissO

haha solsidan är sååå bra :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Tack :) Går du i skolan? Isåfall vad? :)

victorpettersson- Fetaste bloggen!

bli veckans blogg hos mig! :D

-anmäl dig-

ELLA GRÖN

tack, det ska jag:)

EMMI - modeblogg

Ha en trevlig start på veckan :)

- M a r i a

sv; härligt att höra:) det är bra här också, lite stressad bara!



Vad ska du hitta på idag då?:)

A B I R ♥

- Skönt att höra! ;)

Har du sportlov denna vecka elr ? :o

t h a i p i n n e n ♥

sån möss har jag med ;D

natiie

SV: Allt bra dåra idag? :)

sandra

allt bra? :)

fanny

hihi jepp:)

Majja

Nu har jag startat veckans blogg!

Om du vill vara med i tävlingen så kommenterar du det här inlägget att du vill vara med :)



http://lifeinthephotos.bloggplatsen.se/2011/02/28/4727209-veckans-blogg/

Sandra

Solsidan är grymt bra. :)

D A N I E L A ♥

- jadå :D

almstroom

jaa, det är verkligen jobbigt att gå upp så tidigt.

{Emma}

sv: yes :D'

wilmaaa

lägger till dig nu:)<3

nikita

Naww. så gulliga bilder. :D

Becca

sv: ursäkta sent svar :) Men har jobbat hela långa helgen :) Hur står det till med dej denna måndag?? :D

Becca

sv: okej.. jag tar katt helt klart, har precis skaffat och dem är super mysiga de små bebisarna ;)

Har du sovit gott?? :D

Muttiz

Hej, jag vill bara berätta att jag just nu har en tävling på min blogg där man kan vinna en fin ring. det ända man behöver göra är att kommentera tävlings-inlägget. :) Hoppas du vill anmäla dig. :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; om den är grön/ grå eller ngt så ja :D

~ Fatimaswary §

va söt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: